Vanessa ja pikkuväki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tänään Vanessa ja pikkuväki aiheena uni ja nukkuminen. Kertovat varmaan että kuinka paljon lasten olisi hyvä nukkua ja että uni on tosi tärkeetä lasten kehitykselle yms. mitä kukaan ei ole aiemmin tajunnut...

Tulee illalla 20.00 muistaakseni liviltä. Eilen testasi lasten aterimia ja lautasia. Ei takuulla kertonut oikeeta mielipidettään sillä kelpuutti myös nalle puh lautasen jossa on jotakin muovipalloja toisessa kahvassa jota voi pyörittää?!!!?! Mihinköhän lapsella menis kaikki aika jos tollasen lykkäis eteen.

Mä oon nyt alkanut seuraamaan sitä kun oon raskaana, vaikka se onkin ihan surkee ohjelma. Se isi testaa on kyllä sellainen, että voi hyvää päivää :D Tuleeko noita siis joka ilta ja uusitaan seuraavana aamuna ja viikonloppuisin? Kun menee välillä sekaisin millon niitä aina tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä oon nyt alkanut seuraamaan sitä kun oon raskaana, vaikka se onkin ihan surkee ohjelma. Se isi testaa on kyllä sellainen, että voi hyvää päivää :D Tuleeko noita siis joka ilta ja uusitaan seuraavana aamuna ja viikonloppuisin? Kun menee välillä sekaisin millon niitä aina tulee.

isi testaa,juontaako sitä sitte jari kurri :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

isi testaa,juontaako sitä sitte jari kurri :laugh:

Ei sentään, kun se isi on näyttelijä Juha Varis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tulee illalla 20.00 muistaakseni liviltä. Eilen testasi lasten aterimia ja lautasia. Ei takuulla kertonut oikeeta mielipidettään sillä kelpuutti myös nalle puh lautasen jossa on jotakin muovipalloja toisessa kahvassa jota voi pyörittää?!!!?! Mihinköhän lapsella menis kaikki aika jos tollasen lykkäis eteen.

Ja sanoikin että näitä on sitten kiva pyöritellä jo ei ole ihan heti nälkä. Se ruokahan on lattialla alta aikayksikön jos lautanen on lelu! Juujoo...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Syömiseen? Meillä ainakin =) Kyseinen lautanen löytyy, lahjaksi saatu ja hyväksi havaittu. Joku muksu tosin saattais keskittyä johonkin muuhun. Mutta toisaalta, eipä moiset pyörylät kauaa jaksa kiinnostaa.

Ohjelma sinänsä on melkoinen raapaisu. Mutta kyllähän tuota ohjelmaa huvikseen kahtoo.

Yhteistyössä