Vammaisten palvelutaloissa työnskentelevät... paljon palkka? Yötyössä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Mietin tässä hakisiko yhtä työpaikkaa vai ei...

Yötyöstä olisi siis kyse, mietin vaan paljonkohan yötyötä tehdessä tulisi noita työpäiviä / kk ja paljonkohan palkka olisi?

Palkkaus Yksityisen sosiaalipalvelualan TES mukaan... eli onko lähtö nyt sitten jotain

G17 1834,27€
g18 1847,97€

Paljon yölisät nostaa tuota palkkaa? ja miten yötyötä tekevillä tuo palkka oikein menee... työpäiviä kun ei kuitenkaan ole niin paljon kuin päivätyötä tekevillä, kun tulee niitä jotain lepopäiviä...

Haluaisin siis tietää monta työpäivää olisi kk ja mikä palkka. Kiitos pitkä ja vaikea teksti =)

Ei yksityisen sosiaalialan tessissä ole mitään ylimääräisä lepopäiviä. Itse olen mielenterveyspuolella, ja meillä oli taannoin yksi, joka teki lähes pelkkää yötä. Mun käsittääkseni se menee niin, että sä teet vaan sen verran töitä, että tulee täyteen se 114h/kolme viikkoa noin suunnilleen. Ja riippuu tietenkin, kuinka pitiä yövuorot ovat kyseisessä paikassa, meillä ovat vähintään 11 tuntisia, jossakin varmasti lyhyempiä. Ja palkka on alussa varmasti jotain g18 luokkaa.

[QUOTE="juu";27147662]Ei yksityisen sosiaalialan tessissä ole mitään ylimääräisä lepopäiviä. Itse olen mielenterveyspuolella, ja meillä oli taannoin yksi, joka teki lähes pelkkää yötä. Mun käsittääkseni se menee niin, että sä teet vaan sen verran töitä, että tulee täyteen se 114h/kolme viikkoa noin suunnilleen. Ja riippuu tietenkin, kuinka pitiä yövuorot ovat kyseisessä paikassa, meillä ovat vähintään 11 tuntisia, jossakin varmasti lyhyempiä. Ja palkka on alussa varmasti jotain g18 luokkaa.[/QUOTE]

Heips

3viikossa tunteja 114h... paljon siis tuntipalkka? Oon uuno laskemaan =)

Heips

3viikossa tunteja 114h... paljon siis tuntipalkka? Oon uuno laskemaan =)

Meillä ainakin on kuukausipalkka. Tuntipalkan laskemiselle siitä on joku kaava, mutta en muista sitä. Muistaakseni yölisä on 30 %, viikonlopulta lisät vielä päälle. Loppuviimeksi ainoa mikä kannattaa, ovat viikonloppu- ja pyhäyövuorot, arkiöistä korvaus on pieni siihen nähden, että rytmi kääntyy aivan päälaelleen, eikä voi ´normi´elämää juuri viettää. Mutta toki arkiöistäkin kertyy, jos pelkkää yötä tekee, paljon enemmän kuin arkiaamuista:) Jos elämäntilanteeseen sopii (siis ei ole pieniä lapsia ainakaan), kannattaa kyllä kokeilla. Rauhallisia yöt ainakin meillä ovat pääsääntöisesti, ja ehtii puuhailla paljon omiakin hommia.

[QUOTE="juu";27147799]Meillä ainakin on kuukausipalkka. Tuntipalkan laskemiselle siitä on joku kaava, mutta en muista sitä. Muistaakseni yölisä on 30 %, viikonlopulta lisät vielä päälle. Loppuviimeksi ainoa mikä kannattaa, ovat viikonloppu- ja pyhäyövuorot, arkiöistä korvaus on pieni siihen nähden, että rytmi kääntyy aivan päälaelleen, eikä voi ´normi´elämää juuri viettää. Mutta toki arkiöistäkin kertyy, jos pelkkää yötä tekee, paljon enemmän kuin arkiaamuista:) Jos elämäntilanteeseen sopii (siis ei ole pieniä lapsia ainakaan), kannattaa kyllä kokeilla. Rauhallisia yöt ainakin meillä ovat pääsääntöisesti, ja ehtii puuhailla paljon omiakin hommia.[/QUOTE]

Juu, pieniä lapsia on 7v,juuri koulun aloittanut, kohta 5v ja 3,5v.

[QUOTE="juu";27147799]Meillä ainakin on kuukausipalkka. Tuntipalkan laskemiselle siitä on joku kaava, mutta en muista sitä. Muistaakseni yölisä on 30 %, viikonlopulta lisät vielä päälle. Loppuviimeksi ainoa mikä kannattaa, ovat viikonloppu- ja pyhäyövuorot, arkiöistä korvaus on pieni siihen nähden, että rytmi kääntyy aivan päälaelleen, eikä voi ´normi´elämää juuri viettää. Mutta toki arkiöistäkin kertyy, jos pelkkää yötä tekee, paljon enemmän kuin arkiaamuista:) Jos elämäntilanteeseen sopii (siis ei ole pieniä lapsia ainakaan), kannattaa kyllä kokeilla. Rauhallisia yöt ainakin meillä ovat pääsääntöisesti, ja ehtii puuhailla paljon omiakin hommia.[/QUOTE]

Paljon tuo palkka on keskimäärin yölisineen ja viikonloppujen kanssa... jos esim.3viikon listat. Paljon palkka loppujen lopuksi kuukaudessa?

Itselläni tavallisessa kolmivuorotyössä (sisälsi siis myös öitä vaihtelevan määrän) hyvä palkka nettona oli jotain 1800 tietämillä. Pelkässä yössä hieman enemmän, riippuu tietysti, minkälaisia päiviä sattuu olemaan. Niin, ja mulla on G20.

Yhteistyössä