Vaikka sitten niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kunnioita lapsi siis sinua. Itellä ei olis tullu mieleenkään sanoa tuollaista äidille vaikka kuinka olisi suututtanut!
Mun temperamentilla tuli sanottua monenlaista :ashamed: vaikka kuinka äitiäni rakastin ja kunnioitin. Mutta .....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kunnioita lapsi siis sinua. Itellä ei olis tullu mieleenkään sanoa tuollaista äidille vaikka kuinka olisi suututtanut!
ei vittu seppo sä oot tyhmä x-ddddd:wave:
Vähän tuli sanomista kolmasluokkalaisen pojan kanssaNyt se ei kuulemma ikinä halua enään nähä mua ja kävelee kädet silmillä ohi... :xmas:
Ihanaa tää elämä!
Tai sitten luottaa niin paljon äitiinsä ja tämän rakkauteen, että tietää ettei mikään kaadu tai hajoa vaikka suutuksissaan sanoo rumastikin.ei kunnioita lapsi siis sinua. Itellä ei olis tullu mieleenkään sanoa tuollaista äidille vaikka kuinka olisi suututtanut!
Ei kaikki huutele. Meillä nuorinkin jo teini eikä tuota tyhmää pahempaa ole ikinä kotona kuultu. (Onneksi en tiedä, mitä ovat kavereidensa kanssa puhuneet). Meillä on ollut hyväkäytöksisiä lapsia.Mä kuulen toisinaan olevani vain tyhmä...
Mutta ikääkin on vasta neidillä tuo 5v joten sitä odotellessa....
Kaupallinen yhteistyö: Storytel