valuuko muilla suusta kuolaa/nestettä/vettä kun käytätte sarvikuonoa(nenäkannu)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
kun siinähän pitää hengittää suun kautta ni mulla valuu myös suusta neste et teenkö jotain väärin.Se suolavesi kyllä menee nenään ja ulos ihan ilman et tuntuis pahalta ja ihan hyvin valuu,eikä sitä suolavettä mee nieluun ni kai se sit oikeessa asennossa on mut mulla ainakin suustaki valuu kuola tai vesi kun hengitän suun kautta vai johtuuko vaan tästä flunssasta...

Mulla valuu vällillä sitä suolavettäkin suusta, varsinkin jos toinen sierain on ihan tukossa, eikä se tunnu pahalta. Tosin silloin on kyllä asennossa jotain pielessä, ja korjaamalla loppuu se veden valuminen. Mutta lisäksi useimmiten kuolaan siinä suu auki hengitellessä. Väittäisin ettei ole kovinkaan epätavallista.

Kuolaa voi valua kun ei voi niellä mut ei suolavettä kuulu valua.On väärässä asennossa pää,menee nieluun vesi.

Mut kuolaa voi tosiaan valua.Pidä taukoja välillä ja nieleskelet kuolas!! :D

Taikka tollo paperia suuhun!!! ;)

Kyllä voi tulla suustakin. Minulla juuri leikatut poskiontelot ja käytän nenäkannua säännöllisesti leikkausmömmöjen poistamiseen ja ettei muodostu arpikudosta. Se tarkoittaa että reiät poskiontelissa on auki, jos tulee suuhun. Et välttämättä tee mitään väärin jos teet kuten ohjeessa käsketään. Minulla ainakin valuu suuhun pieniä määriä sitä vettä kuten myös A-tipat tulee suuhun kun laittaa nenään. Lääkäri totesi vaan että se tarkoittaa että reiät poskionteloissa on hyvin auki. (elikkä silloin ilma kiertää hyvin ja poskiontelot tuulettuu josta olen kärsinyt kun on leikattu jo kolmesti poskiontelotulehdusten vuoksi).

siis olen kärsinyt siitä ettei ne tuuletu kunnolla, leikkauksen avulla tehtiin isommat reiät jotta tuulettuisi paremmin. Ei osaa kirjoittaakkaan enää :) Eli pieniä määriä voi hyvin valua suuhun niinkuin normi ihmisellä valuu myös tuota räkääkin.

Yhteistyössä