A
"aapee"
Vieras
Meillä on huomenna meidän vajaa 2v ja 4v lasten ensimmäinen valokuvaus päiväkodissa. Isompi on ollut muinoin pph:lla ja myös kerhossa, joten kuvia on otettu aiemminkin. Näissä kuvauksissa olen laittanut merkille että isolla osalla lapsista on kuvauksessa juhlavaatteet päällä. Pojilla kauluspaitaa ja tytöillä prinsessamekkoja. Itse taas tykkään pukea lapset normaalimmin, trikoopaitoihin ja farkkuihin tms. Kuitenkin ehkä astetta siistimmin kuin normipäivänä (lastenvaatefriikkinä meillä on normipäivänäkin siistit vaatteet).
Itse koen että etenkin ryhmäkuvissa olisi kiva että ryhmä näyttäisi päiväkotiryhmältä (kuten omassa lapsuudessa oli), ei joltain ihme juhlaporukalta. Toki ymmärrän että siinä tyttöjen prinsessavaiheessa muu vaihtoehto ei ehkä edes kelpaa kuin se prinsessamekko, ei ehkä edes aina arkisin.
Te joiden lapset ovat olleet jo pidempään päiväkodissa, voisitteko kertoa mitä teillä puetaan kuvaan päälle? Entä millaista vaatetusta on ryhmäkuvissa näkynyt?
Itse koen että etenkin ryhmäkuvissa olisi kiva että ryhmä näyttäisi päiväkotiryhmältä (kuten omassa lapsuudessa oli), ei joltain ihme juhlaporukalta. Toki ymmärrän että siinä tyttöjen prinsessavaiheessa muu vaihtoehto ei ehkä edes kelpaa kuin se prinsessamekko, ei ehkä edes aina arkisin.
Te joiden lapset ovat olleet jo pidempään päiväkodissa, voisitteko kertoa mitä teillä puetaan kuvaan päälle? Entä millaista vaatetusta on ryhmäkuvissa näkynyt?