valokuvaajat kareroista tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osto aikeissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osto aikeissa

Vieras
onko tämä hyvä kamera:
ieni ja kevyt! Canon EOS 1000D -digijärkkärin 10,1 megapikselin kuvakenno tallentaa yksityiskohdat tarkasti. Voit kuvata suurten JPEG-kuvien sarjoja jopa 3 kuvaa sekunnissa. 2,5" LCD-näyttöä voit käyttää paitsi kuvien katseluun myös etsimenä. DIGIC III -prosessori takaa nopean toiminnan, tarkan värientoiston ja pienen virrankulutuksen. Pölynpuhdistusjärjestelmä suojelee tehokkaasti kuvakennoa pölyltä.

CANON EOS 1000D:
. 10,1 megapikseliä (itsepuhdistuva CMOS-kuvakenno)
. DIGIC III -prosessori
. Objektiivi: EF-S 18-55 mm (kinovast.: 29-88 mm), F3,5-5,6
. 7 pisteen autom. tarkennus, man.tarkennus
. ISO-herkkyys: auto/100-1600
. Valo-tusajat 30-1/4000 s
. 2,5" LCD-näyttö (elävä etsinkuva)
. Salama, salamakenkä (Speedlite EX -salamat)
. Liitännät: USB 2.0, videolähtö
. Ladattava litiumioniakku
. SD/SDHC-muistikorttipaikka
. Mm. suomen- ja ruotsink. valikot
. Rungon mitat (l x k x s): 126 x 98 x 62 mm, paino 450 g (ilman akkua)
. Vuoden takuu.

Alkuperäinen kirjoittaja osto aikeissa:
onko tämä hyvä kamera:
ieni ja kevyt! Canon EOS 1000D -digijärkkärin 10,1 megapikselin kuvakenno tallentaa yksityiskohdat tarkasti. Voit kuvata suurten JPEG-kuvien sarjoja jopa 3 kuvaa sekunnissa. 2,5" LCD-näyttöä voit käyttää paitsi kuvien katseluun myös etsimenä. DIGIC III -prosessori takaa nopean toiminnan, tarkan värientoiston ja pienen virrankulutuksen. Pölynpuhdistusjärjestelmä suojelee tehokkaasti kuvakennoa pölyltä.

CANON EOS 1000D:
. 10,1 megapikseliä (itsepuhdistuva CMOS-kuvakenno)
. DIGIC III -prosessori
. Objektiivi: EF-S 18-55 mm (kinovast.: 29-88 mm), F3,5-5,6
. 7 pisteen autom. tarkennus, man.tarkennus
. ISO-herkkyys: auto/100-1600
. Valo-tusajat 30-1/4000 s
. 2,5" LCD-näyttö (elävä etsinkuva)
. Salama, salamakenkä (Speedlite EX -salamat)
. Liitännät: USB 2.0, videolähtö
. Ladattava litiumioniakku
. SD/SDHC-muistikorttipaikka
. Mm. suomen- ja ruotsink. valikot
. Rungon mitat (l x k x s): 126 x 98 x 62 mm, paino 450 g (ilman akkua)
. Vuoden takuu.

siis piti laittaa otsikkoon KAMEROISTA

Riippu mitä kuvaat ja kuinka paljon. Onhan tuo peruspokkaria paljon parempi, mutta nopeita tilannekuvia ottaessa saat vasta kameran laukusta kun tilanne on jo ohi.

Haluatko todella ladattavan akun vai sellaisen johon käy tavan paristot.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Riippu mitä kuvaat ja kuinka paljon. Onhan tuo peruspokkaria paljon parempi, mutta nopeita tilannekuvia ottaessa saat vasta kameran laukusta kun tilanne on jo ohi.

ehdoottomasti ladattava akku sillä paristot ovat aina tyhjät... komemusta niistä on.

ehdoottomasti ladattava akku sillä paristot ovat aina tyhjät... komemusta niistä on.

Mä valitsin ehdottomasti paristot, niitä saa joka kiskalta lisää, jos piuha jää kotiin niin eipä kuvata.

Mulla on canonin pokkari, en raskinut ostaa järkkäriä vaikka akvaarioitten kuvaamiseen sellaista olisin haavellut.

nopeisiin tilannekuviin mulla on digikamera sellainen nopea ja pieni. lähinnä kuvaan luontoa, siis tästä on tullut harrastus jo, mutta vanha kamera ei ole tarpeeksi hyvä tähän tarkoitukseen.

Mä valitsin ehdottomasti paristot, niitä saa joka kiskalta lisää, jos piuha jää kotiin niin eipä kuvata.

Mulla on canonin pokkari, en raskinut ostaa järkkäriä vaikka akvaarioitten kuvaamiseen sellaista olisin haavellut.

tuo akku kestää paljon kauvemmin kuin paristot. joten ei se heti lopu saa kyllä kuvata melkoisesti ennenkuin tyhjenee. parisot ovat heikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

tuo akku kestää paljon kauvemmin kuin paristot. joten ei se heti lopu saa kyllä kuvata melkoisesti ennenkuin tyhjenee. parisot ovat heikkoja.

mulla on tuossa pikku kamerassa akku ja on kyllä parempi kuin parisot, sellainenkin digikamera oli jossa paristot ja ne olivat aina tyhjät. akku kestää tosi kauvan ja piuhaa on helppo kuljettaa mukana. kertaakaan en ole sitä unohtanut.

Meillä tuon toi pukki viime jouluna, olen tykännyt. akku ladattu alkulatauksen jälkeen yhen kerra! eli kestää:) hintaan kuuluva zoomi sais olla pidemmälle tähtäävä.

Yhteistyössä