Valmistujaislahja 18-v pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä

Vieras
Eli mitä ihmettä ostaa loppuvuodesta 19 täyttävälle pojalle joka valmistuu jonkin sortin tietotekniikka ammattikoulusta??

EI rahaa, koska 50? vähempää en itse henk. kohtaisesti kehtaa antaa ja lahja saisi olla korkeintaa 25-30?. Korujakaan ei muistaakseni tykkää käyttää...

Vaikea. Lahjakortti tai kysyä sitten hänen äidiltään, että kerääkö jotain astiasarjaa. Yllättäen minun 19 v sukulaispoikani keräsi Arabian 24H:tä. Jos pojalla ei ole vielä mitään astioita ym hankittuna, esim. kunnon kattilaa hän ihan varmasti tarvitsee joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Lahjakortti johki tietsikkaliikkeeseen :D

Kuuluu kategoriaan -Ei rahaa- eli en kehtaa 30? lahjakorttia ostaa.

30 euroa on iso raha..mutta ei sitten. Joku skumppapullo jos poika juo alkoholia? Tai jos ei asu vielä omillaan niin joku kattila, kunnon wokkipannu, veitsisarja, iittalan laseja pari kpl yms.

Kiitos tähänastisista vastauksista...
Jotenkin mua tökkii astioiden osto, en usko osaavan niitä arvostaa, enkä usko olevan ihan kohtakaan muuttamassa kotoa pois. Tytölle olisi ihan eri asia ostaa, mutta jotenkin en kehtaa vaan pojalle kippoja/kuppeja ostaa.
30? ON ainakin minulle iso raha, en sitä sanonutkaan, mutta minussa on se vika että jotenkin en osaa sen arvoisia lahjakortteja ostaa, kun ajattelen että jos se tuntuukin liian pienelle. Ja toisaalta johonkin tietokone-juttuihin se tod. näk. olisikin loppupelissä aika pieni summa.
Mieluummin antaisin jotain mistä jää (pysyvä ) muisto, joku muu kuin kippo tai kuppi.
Äitinsä tuntien (siskoni) en todellakaan alkoholia ostaisi...

Yhteistyössä