valkoinen vai keltainen wc-paperi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uteliass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uteliass

Vieras
tuli tuosta turhake ketjusta mieleen. itse en pidä valkoisesta paperista yhtään. Ei sillä saa persettään puhtaaksi, ja se menee niin helposti rikki.

Ja jos ette sattuneet tietämään niin serlan keltaista ei todellakaan voi verrata yleisten vessojen ohueen hiekkapaperiin. :D

Meillä käytetään serlan tai rainbown keltaisia papruja. Monella kaverilla sen sijaan pakko kuulemma olla valkoista paperia kun se "keltainen on rumaa eikä sovi sisustukseen" :$ joo kaikki tyylillään. Mä ostan keltasta koska se on halpaa ja ajaa asiansa. Xtran hiekkapaperia en voi sietää se on hirveetä :D

Olen ostanut valkoista lambia, mutta nyt alkoi suututtaa, sillä olen huomannut, että LAMBIN LAATU ON HUONONTUNUT, ja on nyt kovempaa. Nyt täytyy harkita uudelleen. Olikohan se joku Pirkka tai Daily tai mikä ikinä merkki, joka oli myös suht pehmeää...

Laventelin sininen on ihan paras ja varsinkin jos se jää jonnekin vaatteeseen tai kengän pohjaan roikkumaan yleisellä paikalla. Tällaisen tapauksen näin junassa Ranskassa reilatessani ja se jaksaa vieläkin naurattaa!

kaveri muinoin lähetti ameriikasta kirjeen välissä vihreää vessapaperia, kun arvasi ettei uskota. Sitä en muista, oliko hajustus kirjeessä vai paperissa, mutta se haisi kukkasille ja oli tosi pehmoista.

Pyyhin silti ahterini vaippaharsoihin pesun jälkeen. Ihanaa elämänlaatua. Ulkohuusissa käytän paperiakin, sitä mitä halvalla saa. Ei rupeennu mikään, kun on kivan kosteaa.

tykkään itse valkoisesta.. ostan aina pirkan valkoista vessapaperia.. on tarpeeksi pehmeää. se joku (myös halppismerkki) keltainen vessapaperi on toooodella huonoa! liian ohutta, ja palat ei irtoa katkoviivoilta vaan repeää ties mistä..

Yhteistyössä