Valkaisu apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hammas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hammas"

Vieras
Haluaisin valkoisemmat hampaat ja löysin tuolta ideapuodista sellasen sivellinkynän jonka pitäisi valkaista kätevästi... Kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuotteesta/kaupasta?

Kylläpäs toimii. Tilasin itsekkin sieltä ja tuli heti seuraavana päivänä. Olen nyt käyttänyt noin viikon ja kyllä on selkeästi valkaistuneet hampaani. Kokeilin itsekkin noin vuosi sitten noita muottijuttuja ja oli aika inhottava käyttää, kuolasin kuin hevonen. Ja ne muotit oli mulle aikaslailla epämukavat. Siinä ideapuodin kynässä on tehoaineena 35% karbamidiperoksidi joka on näissä muottivalkaisuissa kaikissa myöskin.

Ennen kuin laitat valkaisulakkaa hampaisiisi, laita sellaiset tollot, jotka hammaslääkäri laittaa ylähuulen alle, niin että ylähampaat (otaksun, että ne ovat tärkeimmät) pysyvät aivan kuivina. Sitten lääpäiset hampaisiin lakat ja menet löhöämään sohvalle. - Ja muuten kannattaa iltaisin ja aina muulloinkin aina kuivaharjata hampaat valkaisevalla hammastahnalla. Listerinellä huuhtelu sen jälkeen valkaisee myös. - Mulla on 100 e maksaneet mitättömät suuhygienistin muotit. Niillä ei tee mitään, vaan ihan se reseptitön apteekin valkaisukynä riittää. Silti pitää harjat kuivalla harjalla tahnoineen joka päivä.

Uusimmat

Yhteistyössä