A
antivalittaja!!!!
Vieras
Muuttakaa helvetti kaikki ihmiset siperiaan asumaan jotka kehtaa valittaa helteestä... mä en voi käsittää miten ihmiset valittaa kesät talvet helteistä. HÄVETKÄÄ TE jotka valitatte!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muuttakaa helvetti kaikki ihmiset siperiaan asumaan jotka kehtaa valittaa helteestä... mä en voi käsittää miten ihmiset valittaa kesät talvet helteistä. HÄVETKÄÄ TE jotka valitatte!
Mä en valita koskaan ilmoista![]()
Kaikissa ilmoissa ja vuoden ajoissa on hyviä ja huonoja puolia !!! Ihanaa kun meillä on vaihteleva ilmasto !
Kyllä mä valitan ilmoista silloin, kun kesä on samanlainen kuin talvi. Yhtenä vuonna muistan, että heinäkuussa ja tammikuussa mulla oli samat vaatteet päällä+10 astetta molempina. Mun mielestä on ihanaa, kun on kunnon kesä helteillä ja kunnon talvi paljolla lumella ja kunnon pakkasilla
![]()
Siperiassakin taitaa nyt olla helteet. Huom.
Miten ihmeessä voi jotakuta ottaa noin kovasti pattiin se, että kaikki ei nauti helteestä?![]()
Kyllä mä valitan ilmoista silloin, kun kesä on samanlainen kuin talvi. Yhtenä vuonna muistan, että heinäkuussa ja tammikuussa mulla oli samat vaatteet päällä+10 astetta molempina. Mun mielestä on ihanaa, kun on kunnon kesä helteillä ja kunnon talvi paljolla lumella ja kunnon pakkasilla
![]()
Ei kenenkään tarvitse tykätäkään, mutta se ärrrsyttää kun jotkut muistaa joka toisessa lauseessa mainita kuumuudesta![]()