valivalivali,harmittaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mies on tehnyt tappopäiviä töissä ja mä olen itse tällä viikolla aloittanut työt ja poika hoidon,joten on ollu tosi sekava viikko kun on haettu uutta päivärytmiä ja kaikkee ja tälle illalle sit suunnittelin mielessäni et laitan saunan päälle ja jalkakylvyt ja kaikki valmiiks ja tekisin jotain hyvää iltapalaa ja nautittais vaan miehen kanssa kotona olosta ne pari tuntia ennen nukkumaan menoa. se lähti käymään porukoillaan tossa 3min ajomatkan päässä seitsemän jälkeen ja pyysin et älä oo kauaa ja se oli et ei mee kauaa. mulla sauan hohkaa ja lämpimät voileivät odottaa uunia ja jalkakylvyt lilluu yksinään pesuhuoneessa kun ei miestä näy :ashamed:
ja koska olen itsepäinen aasi,niin en takuulla sen perään soittele kun kerran lupas ettei oo kauaa :ashamed:
mua ärsyttää kun sen vaatteita lojuu tääl pitkin lattioita ja vessan lattialla on neljä paperihylsyä ja yks telineessä ja täys rulla on lavuaarin reunalla ja keittiön pöytä täynnä murusia ja plaaaaaaaaaaaaaa ja mä kun ajattelin etten niistä stressais vaan keskittyisin vaan meihin,mut nyt kyl alkaa sen verran korpeen et kohta räjähtää :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä