valitusvirsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anniida

Vieras
nyt mulla menee hermo, LA oli maanantaina (ja juu tiedän kyllä että ensisynnyttäjillä menee yli ja olen odotellut vasta kaksipäivää, mutta silti...) ja mitän ei kuulu. Mua supistelee kävellessä niin että lenkit on jäänyt tosi lyhyeksi, nyt helteenkin vuoksi jo ei vaan jaksa. Kaikki on kotona tehty: siivottu joka hekatin paikka, järjestelty vauvan tavarat sataan kertaan, laitettu parveketta, ommeltu torkkupeitto, koottu palapelejä, luettu romaaneja (300 sivua päivässä menee hokkus pokkus), olen askarrellut, järjestellyt valokuvat, pessyt vimmatusti pyykkiä: koti siis loistaa järjestystä ja puhtautta ja NYT MUA TYLSISTYTTÄÄ. en keksi enää mitään tekemistä. Autoa ei ole päivisin käytössä enkä uskalla lähteä 5 km matkaa keskustaan kahviloihin kävelemään. Netti on vaan mun vanhemmilla (jonne tulin äsken taksilla kun sain tarpeekseni kotona laahuilusta), telkkarista ei ule mitään, olen lainannnut videovuokraamosta kaikki Frendit DVD:t ja katsonut nekin läpi. EN JAKSA ENÄÄ ODOTTAAAAA!!! keksiskö joku vielä jotain tekemistä? vai millä mä saan synnytyksen käyntiin, kaikki on kokeiltu, seksit saunat, siivoukset, kävelyt ym ymm

Valitusta, valitusta. Kait se joskus syntyy ilman valitustakin vai ootko kuullut, että jollain olis jäänyt syntymättä. Hyppää vaikka pääedellä järveen niin katso mitä tapahtuu. Kyllä risoo tuollainen valitus kun se ei synny

älä hätäile...tulee kun on tullakseen. vauvasi ei ole vielä valmis tähän maailmaan. ehkä hedelmöityminen on tapahtunut hiukan myöhemmin.LA voi todellakin vaihdella. omani syntyi kolme viikkoa etuajassa ultran mukaan...ei ne aina ne laskut mene just...ymmärrän kyllä että odottavan aika on pitkä, mutta se palkitaan onnellisesti...toivottavasti kuitenkin pääset kohta synnyttämään...onnea matkaan.

Uskon, että pännii. Meikäläinen varmaan vaan nukkuisi sun sijassasi. Se on mulle ainoa tapa miten ajan saa kulumaan jos on tylsää. Siskoni pelasi tetristä kun sillä meni 3 viikkoa yli, heh...no joo...alkoi ne palikat tulla sillä korvista ulos lopulta.
Jos sulla ei ole autoa päivällä, niin olisko mahdollista, että viet miehesi töihin aamulla ja otat sen auton kuitenkin käyttöösi ja haet sitten kanssa ukon iltapäivällä ja välissä käyt sitten ihmisten ilmoilla? Kotona istuminen on nimittäin pidemmän päälle ANKEAA ja sä saat siellä kuitenkin istua vielä koko mammaloman ajan...

kyllä täällä on kuule muitakin joita jo ärsyttää ja vituttaa ja tylsistyttää!!!Mulla LA on ollut ja mennyt jo viime viikolla eikä mitään ole tapahtunut!joitakin surkeita supistusten alkuja, jotka ei mielestäni edes tunnu missään. hienosti jaksaa vielä helteessä vetää monen kilsan lenkkejä, siivota kämpän joka päivä ja muuta.ja sekös ottaakin päähän!helvetin kuuma joka paikassa ja muut vetää bikineissä eikä itte kehtaa mennä edes ovesta pihalle ku on niin kamala norsu! ja sukulaiset odottaa ku hyeenalauma koska pääsevät tuoreen vauvan kimppuun. että helvetin hienoo.

Heh.Ei kyllä sais nauraa, mutta en nyt oikein muutakaan voi.
Itelläni viikkoja vielä muutama jäljellä, ja olo on niin helkkarin plösö. voin vaan kuvitella että tosiaan niitä virsiä jo laulellaan aika monessakin huushollissa. itekin maannu ton ropellin alla hellepäivät, ulos kun en lähde kun pakon edestä tälläsillä keleillä. Joo ja ne sukulaiset, tuttu on tunne. Meilläkin jengi suurinpiirtein on muuttamassa tänne asumaan, tähän asti käynyt täällä kork. kerta vuoteen.

Heippa!
Itelläni meni esikoisesta yli 2 viikkoa ja 1 päivä eikä kyllä hiukkaakaan huvittanut enää olla raskaana. Kävin jopa vyöhyketerapiassa mikä oli yhtä tyhjän kanssa.
Nyt kesäaikana kasvaa raparperi vähän pihalla kun pihalla. Meeppä taittamaan yksi varsi ja rouskuta elämäsi innolla. Raparperi nääs sisältää oksaalihappoa, joka jo nimensä perusteella on sukua supistusten vauhdittajana käytettävään oksitosiiniin. Raparperi vaan on luonnontuote. Kokeile, eipä ota jos ei annakaan..! Temppiä!
T. 5 kk pikkuporsaan äippä

Yhteistyössä