A
Anniida
Vieras
nyt mulla menee hermo, LA oli maanantaina (ja juu tiedän kyllä että ensisynnyttäjillä menee yli ja olen odotellut vasta kaksipäivää, mutta silti...) ja mitän ei kuulu. Mua supistelee kävellessä niin että lenkit on jäänyt tosi lyhyeksi, nyt helteenkin vuoksi jo ei vaan jaksa. Kaikki on kotona tehty: siivottu joka hekatin paikka, järjestelty vauvan tavarat sataan kertaan, laitettu parveketta, ommeltu torkkupeitto, koottu palapelejä, luettu romaaneja (300 sivua päivässä menee hokkus pokkus), olen askarrellut, järjestellyt valokuvat, pessyt vimmatusti pyykkiä: koti siis loistaa järjestystä ja puhtautta ja NYT MUA TYLSISTYTTÄÄ. en keksi enää mitään tekemistä. Autoa ei ole päivisin käytössä enkä uskalla lähteä 5 km matkaa keskustaan kahviloihin kävelemään. Netti on vaan mun vanhemmilla (jonne tulin äsken taksilla kun sain tarpeekseni kotona laahuilusta), telkkarista ei ule mitään, olen lainannnut videovuokraamosta kaikki Frendit DVD:t ja katsonut nekin läpi. EN JAKSA ENÄÄ ODOTTAAAAA!!! keksiskö joku vielä jotain tekemistä? vai millä mä saan synnytyksen käyntiin, kaikki on kokeiltu, seksit saunat, siivoukset, kävelyt ym ymm