Valitusta miehestä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuli

Vieras
Haluisin vaa tiedustella, et kuinka usein teiän miehet käy kavereillaan tai jossain? Tuntuu, että oma mies o joka ilta jossain kun on vapaata. Tänään pyysin, et voisko se välil olla yhen kokonaisen päivän kotona, mut ei voi!
Oon kyl alkanu miettiin, et pettääkö se mua, ku muutenkin muuttunu jotenki kylmemmäks...ni ja ei ois eka kerta!
Mitä mieltä ootte! Vai oonko vaan niuho ja vainoharhane!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:22 juuli kirjoitti:
Haluisin vaa tiedustella, et kuinka usein teiän miehet käy kavereillaan tai jossain? Tuntuu, että oma mies o joka ilta jossain kun on vapaata. Tänään pyysin, et voisko se välil olla yhen kokonaisen päivän kotona, mut ei voi!
Oon kyl alkanu miettiin, et pettääkö se mua, ku muutenkin muuttunu jotenki kylmemmäks...ni ja ei ois eka kerta!
Mitä mieltä ootte! Vai oonko vaan niuho ja vainoharhane!

No voihan se pettääkin jos kerran viihtyy paremmin muualla kun kotona vapaa-ajallaan :/ ja jos ennekin niin tehnyt..

:hug:

No on vähän outoa ainakin,meillä mies on vapaalla ollessa kotosalla ja tehdään yhdessä jotain pihalla tai sit touhuilee omia hommiaan autotallissa,mutta ei juuri kiinnostu mihinkään lähtemään,edes kauppaan ei tykkää tulla =)
Kavereillaan ei käy kun harvoin ja yleensä mennään yhdessä =)