Valitusta koulusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Oli perjantaina koe koulussa. Aiheena fysiikka. Kokeen viimeisellä sivulla oli annettu mahdollisuus korvata osa kokeen pisteistä tutkielmalla. Omasta mielestäni luin ohjeet tutkielmaa varten tarkasti ja laitoin itselleni ylöskin osan.

Nooh, kuinkas kävikään. En sitten ollutkaan tarpeeksi tarkkaan lukenut, kun opettajalta tuli vastaus tänään että aihe ei ollut vapaasti valittavissa ja tutkielmasi on hylätty. No enhän mie sitä vääntänytkään kuin puolet viime yöstä. Senkin ajan olisin voinut käyttää maanantaiseen enkun kokeeseen valmistautumiseen...

Itse en muista että koko paperissa olisi ollut sanaakaan aiheesta kuin sen verran että tutkielman piti kertoa jostakusta fyysikosta; elämänvaiheet ja tieteelliset saavutukset.

Toinen mikä alkoi kiukuttamaan on kokeen palautusaika. Viikko-ohjelmassa lukee, että koe palautetaan maanantaina klo 19:40, mutta mie oon silloin tekemässä enkun koetta. Nyt palautus onkin sitten tiistaina...mulla on silloin pojan hoitopaikan joulutapahtuma, jonne haluan ehdottomasti mennä.

Taitaapi mennä kurssi uusintaan...mut ei auta valittaa. En kyllä mene enää yhdellekään tuon opettajan järkkäämälle kurssille, vaikka olis pakko.

Yhteistyössä