Valitusta kaikesta (turhis.. )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosi -78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuosi -78

Vieras
Mua risoo kun anoppi jatkuvasti hehkuttaa kuinka nuori hänen poikansa on,no nyt noin kuukausi sitten oli mieheni synttärit ja anoppi alkoi laskemaan että vastahan sinä täytät 30v ei siinä lopulta rautalangasta vääntäen tajuaa että hiukan enemmänhän niitä vuosia on :D
No samaan aikaan anoppi kuitenkin jo voivottelee kun hänen poikansa on niin vanhan naisen kanssa sillä eikö minulla ole jo ikää lähemmä 40 vai täytänkö nyt tänävuonna sen #¤#¤#¤
Pitkän tappelun jälkeen saamme taas anopin tajuamaan että joo,olen minä sitä hänen poikaansa kuitenkin nuorempi vaikka se anopin kunnialle tuntuukin ottavan#¤#¤#
Ja joka vuosi sama aihe :( Aikoinaan kun mieheni pyöreitä täytti ja isomat juhlat pidettiin niin anoppi sielläkin hehkutti kuinka minä olisin seuraava kenellä pyöreitä juhlitaan sillä olin täyttämässä muka sen 40v siis jatkuvasti hän puhuu tuosta 40v taitaa olla joku #¤#¤#¤ pakkomieltymä juuri tuohon 40v anopilla:( olen kysynytkin mieheltäni että onkohan hän joskus ollut itseän reilusti vanhemman kanssa että nyt minut sekoittaa jatkuvasti,
vaan minä olen jopa anopinkin mukaan ainut joka on kotiin tuotu näytille saati vihille menty...

Yhteistyössä