"Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tai temppuileva puhelin :whistle: ainakin mun miehellä, huoltoon menossa kun siihen ei koskaan saa yhteyttä eikä sillä saa soitettua.

muoks. tai siis saa kun tarpeeks kauan yrittää, mut ekalla kerralla harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
tai temppuileva puhelin :whistle: ainakin mun miehellä, huoltoon menossa kun siihen ei koskaan saa yhteyttä eikä sillä saa soitettua.

Onko Samsung? Mun puhelin teki ihan samaa. Ja puhelinta vaihdoin, niin sit tökki liittymä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:

Onko Samsung? Mun puhelin teki ihan samaa. Ja puhelinta vaihdoin, niin sit tökki liittymä.

Nokia

Kaikki nuo ja puhelinhäikkä lisäksi.
Mulla oli pitkään sellainen puhelin että se ei vaan soinut mulle puheluita. Tekstari tuli vaan ja ilmoitti että vastaajassa viesti.
Ystävät valitti että mulla on usein puhelin pois päältä vaikka ei oikeasti ollutkaan.

Elikkä luultavasti kentät huonot.. Päivällä kuulemma latas akun täyteen ja aiemmin kun soitin niin puhelun lopussa rätis hirveesti enkä kuullu mitään.. Mietin vaan et voiko johtua huonoista kentistä koska jos puhelin kiinni ni ihmetys olis kova eikä akkukaan oo voinu loppua..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi pitää vaimonsa luona salaista puhelinta päällä...

Nääh, tuskin sillä toista vaimoa on kun ei oo vielä yhtään ex vaimoakaan ollut, mut outoa vaan kun päivällä puhelut ja viestit meni perille mut se yks puhelu ei vaan kuulunu. En keksi järkevää selitystä miks ois sammuttanu puhelimensakkaan ja akunkin latas täyteen tänä aamuna. Siinä puhelimessa kestää akku 5pvä ainaskin (yhteinen puhelin) Voikos olla ettei viestikään mene heti perille jos on huonot kentät tosiaankin?????

Yhteistyössä