Valitse vain yksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Ja ehdottomasti yksi, vastaukseksi ei kelpaa etten mikään!

Minkä paheen omaava äiti olisit näistä vaihtoehdoista jos siis olisi pakko yksi valita:

a)VÄLINPITÄMÄTÖN. Lapsi saa tehdä mitä huvittaa, kunhan ei ole tielläsi ja silmissäsi.

b)TUPAKOIVA. Raskausaikana polttanut, imetysaikana polttanut.

c) URAÄITI. Lapsi kuukauden iässä ympärivuorokautiseen päiväkotiin ettei työelämä kärsi.

d) ALKOHOLISTI. Alkoholijuomia raskausaikana ja imetysaikana. Vauva tuttaville ja baariin bilettämään.

e)LASKELMOIVA. Lapset (ainakin viisi!) eri isille niin elatusmaksut suuremmat. Eipä tarvitse tehdä töitä kun kakarat elättää.

f)NARKKIS. otenkin uskon ettei tarvitse selittää eikä kukaan valitse...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mielestä vahingoittaa lasta erittäin paljon, jos hänet on tehty tähän maailmaan vain rahan takia...

eihän siinä niin sanottu. lapset on voitu "tehdä" aidosta halusta, isät on valittu elareiden mukaan.. turha vängätä noista toisaalta, koska tulkinnanvaraa on suuntaan jos toiseen.

siltikin ehdottomasti mieluummin olisin lapsiani rakastava, elareiden suhteen laskelmoiva, kuin raskaus- ja imetysaikana polttanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mun mielestä vahingoittaa lasta erittäin paljon, jos hänet on tehty tähän maailmaan vain rahan takia...

eihän siinä niin sanottu. lapset on voitu "tehdä" aidosta halusta, isät on valittu elareiden mukaan.. turha vängätä noista toisaalta, koska tulkinnanvaraa on suuntaan jos toiseen.

siltikin ehdottomasti mieluummin olisin lapsiani rakastava, elareiden suhteen laskelmoiva, kuin raskaus- ja imetysaikana polttanut :)

Ei sanottu, mutta noin mä sen kysymyksen käsitin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Minä tulkitsen niin, että elareiden takia "halusta" lapsia tekevä tekee eettisen rikoksen lapsiaan ja miehiä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tulkitsen niin, että elareiden takia "halusta" lapsia tekevä tekee eettisen rikoksen lapsiaan ja miehiä kohtaan.

jep, tulkinnanvaraa on. tossa mun esimerkissä ne elarit ei liittyny mitenkään siihen alkuperäiseen haluun saada lapsia.

Yhteistyössä