Valitin Muuminenäliinoista, joissa ei sitten ollutkaan Muumien kuvia ja sain tänään vastauksen.

En enää sanatarkkaan muista mitä raapustin, mutta kerroin tuntevani tulleeni linssiin viilatuksi, kun ostin Muumi-nenäliinoja, joissa ei ollutkaan Muumien kuvia, tai edes Muumi-tekstiä.

Muumien kuvia oli siis vain pakkauksen päällä, nenäliinat itsessään olivat valkoisia. Valitin asiasta täälläkin ja muutama muukin kertoi pettyneensä siihen, ettei ne Muumi-nenäliinat olleet tosiaan nähneetkään Muumeja.

Tänään sain vastauksen:

Hei !

Kiitos lähettämästänne palautteesta.

Olen pahoillani, että Muumi-nenäliinamme ovat aiheuttaneet pettymyksen.

Tuotantolinjallamme, jolla nämä nenäliinat tehdään, ei ole painatusmahdollisuutta
ilman isoa investointia painatusyksikköön.
Eli se pystyy tekemään vain painamattomia nenäliinoja. Joten tällä hetkellä kalvoon
painaminen on ainut mahdollisuus tuoda iloiset Muumi-hahmot kuluttajille.


Tavoitteemme ei missään tapauksessa ole harhaanjohtaa kuluttajia. Toimimme avoimesti

ja rehellisesti. Muumi-pakkausta suunniteltaessa emme ymmärtäneet, että kuluttajat

saattaisivat luulla kuvioiden olevan painettu itse nenäliinoihin. Tästä johtuen olemme tehneet

korjaustoimenpiteen. Seuraavan kerran kun ajamme tätä kalvoa on pakkaukseen lisätty teksti ” Nenäliinat ovat valkoisia”.

Valitan vielä kerran pettymystänne.



Kannatti siis valittaa, enää eivät viilaa ihmisiä samalla tapaa linssiin.
 
"Kaisa"
IHANA kannatti tosiaan valittaa!!

Yks asia mitä oon tänään miettiny on esim. se että ATRIAN SUOMALAINEN PEKONI tehdään suomalaisesta lihasta (mikä lukee myös pakkauksessa), MUTTA valmistetaan RUOTSISSA!!

http://www.kaleva.fi/uutiset/suomalainen-pekoni-tehdaan-ulkomailla/908415
 
"Kaisa"
[QUOTE="Kaisa";24464574]IHANA kannatti tosiaan valittaa!!

Yks asia mitä oon tänään miettiny on esim. se että ATRIAN SUOMALAINEN PEKONI tehdään suomalaisesta lihasta (mikä lukee myös pakkauksessa), MUTTA valmistetaan RUOTSISSA!!

Suomalainen pekoni tehdään ulkomailla | Kotimaa | Kaleva.fi[/QUOTE]

Suomen elintarviketyöläisten liiton puheenjohtaja Veli–Matti Kuntonen pitää tilannetta surkuhupaisana. Hän puhuu tuontituotteiden kotimaiseksi pesusta. Kuntoselta ei löydy ymmärrystä myöskään kotimaisten raaka-aineiden ulkomaille rahtaamiseen.

"Korostamalla raaka-aineen suomalaisuutta valmistajat yrittävät keinotekoisesti ylläpitää uskottavuuttaan kotimaisilla markkinoilla", hän toteaa.
 
:LOL: Nyt sä olet samalla viivalla kuin se kissaansa mikrossa kuivannut mummu ja ne tyypit, joiden takia kertakäyttökahvimukien kannessa lukee, että 'huom. sisältö voi olla kuuma'. :LOL:

Onnittelut. :D
Kiitos :D

Mutta kyllä mä ihan totta olen vakavissani sitä mieltä, että jos myydään Muumi-nenäliinoja, niin niden pitäisi jotenkin liittyä Muumeihin. Vähintäänkin pitää olla kuva, jos ei ole tosiaan erillistä mainintaa siitä, että kuvaa ei ole. Eihän Muumeilla ole hittolainen edes sieraimia mitä pyyhkiä, joten ei tämä voi liittyä Muumeihin edes siten. Nih!
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Kaisa";24464589]Suomen elintarviketyöläisten liiton puheenjohtaja Veli–Matti Kuntonen pitää tilannetta surkuhupaisana. Hän puhuu tuontituotteiden kotimaiseksi pesusta. Kuntoselta ei löydy ymmärrystä myöskään kotimaisten raaka-aineiden ulkomaille rahtaamiseen.

"Korostamalla raaka-aineen suomalaisuutta valmistajat yrittävät keinotekoisesti ylläpitää uskottavuuttaan kotimaisilla markkinoilla", hän toteaa.[/QUOTE]

No ohhoh.
 
no oisin mäki melko pettyny jos lapsen synttäreille oisin ostanu rättejä mitkä mainostaa olevansa muumeja ja sitten synttäriaamuna paljastuu että ne perkeleet onki valkosia o_O

mä muute sain 18vee lahjaks muumiservettejä, liekkö enää nykyisin saatavana mistään?
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Nyynä
Kiitos :D

Mutta kyllä mä ihan totta olen vakavissani sitä mieltä, että jos myydään Muumi-nenäliinoja, niin niden pitäisi jotenkin liittyä Muumeihin. Vähintäänkin pitää olla kuva, jos ei ole tosiaan erillistä mainintaa siitä, että kuvaa ei ole. Eihän Muumeilla ole hittolainen edes sieraimia mitä pyyhkiä, joten ei tämä voi liittyä Muumeihin edes siten. Nih!
mie olen sillä tavalla samaa mieltä tässä asiassa (itekkin niitä ostaneena) että kaikista eniten tuommosissa viilataan lapsia linssiin. meiänkin ipana onnesta soikeana otti paketin hyllystä että "saanko äiti tämmöset muumiliinat, saanko?" mie tajusin (kokemuksesta) että ei niissä muumien kuvia ole mutta mistä lapsi ois sen tienny? nenäliinat ostettiin ja hieman pettyi kun ei ollutkaan muumikuvia niissä.

yhtälailla pettyi aiemmin kesällä kun oli ukkinsa kanssa kaupassa ja halusi hello kitty - nenäliinat jotka ukki sitten osti. ja se pettynyt ilme oli niin sydäntäraastava kun ei niissä nenäliinoissa ollutkaan hello kittyn kuvia :( sen ihan selkeesti näki miten lapsi koki tulleensa petetyksi ja mulla tuli äitinä kyllä tippa linssiin siitä :(

ihan hyvä kun ap laitoit palautetta! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="torsti";24464627]Mä ostin myös ko paketin nessuja muumifanille lapselle. Kyllä lapsi pettyi, kun ei niissä ollutkaan mitään kuvia![/QUOTE]

Meillä pettyi lasten äiti :xmas:

Kyllä mä ehdin jo lapsille hehkuttamaan, että äiti osti MUUMI-nenäliinoja, joten pyyhitäänkö niillä nenu. On siis likoilla flunssa meneillään ja se nenän pyyhintä on niiden mielestä ihan hanurista. Mutta kun huomasin liinojen olleen valkoisia, lykkäsin sen pakkauksen käteen pyyhinnän ajaksi. Se meni ainakin opsittain läpi, vaikka kyllä lapsetkin sitä Muumia ettivät siitä nenäliinasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24464638:
Ai niissä ei ole? Kiva tietää. =)

Meinasin meinaan viimeksi ostaa niitä, mutta ostin sitten Hello Kittyjä tytön kanssa. Tosi enpä huomannu, että Hello Kittyissä oli sitten joku saamarin hajuste mukana... Mutta kuvat niissä sentään oli. :D
Mäkin meinasin Hello Kittyjä ostaa seuraavaksi...mutta mikä tää hajustejuttu on? Onko vahvan hajuinen?
 
Servetit ja lautasen ja nenäliinat ovat kuitenkin vähän eriasia. Minusta ainakin. :ashamed: Minusta ajatus kuviolliseen paperiin niistämisestä olisi itseasiassa vähän ällökin. Jos nenä alkaa vuotaa ruokapöydässä, en mielelläni värikkääseen kovahkoon servettiin pyyhi nenääni kuin pikatilanteessa (mieluummin räkä paperissa kuin poskella)=)
 
Mäkin meinasin Hello Kittyjä ostaa seuraavaksi...mutta mikä tää hajustejuttu on? Onko vahvan hajuinen?
Ei se ihan hirmusen vahva ole, mutta niissä on ihan selkeästi joku keinotekoinen hajuste. Oisko pakkauksessa lukenu joku ruusujuttu (italiaksi, jos en väärin muista).

En ois ostanu hajustettuja tietoisesti, kun itselläni on hajusteherkkyyttä jo muutenkin. Mutta enpä huomannu tota ajoissa. On noita silti voinu käyttää, tosin toista pakettia en ostane.
 
Servetit ja lautasen ja nenäliinat ovat kuitenkin vähän eriasia. Minusta ainakin. :ashamed: Minusta ajatus kuviolliseen paperiin niistämisestä olisi itseasiassa vähän ällökin. Jos nenä alkaa vuotaa ruokapöydässä, en mielelläni värikkääseen kovahkoon servettiin pyyhi nenääni kuin pikatilanteessa (mieluummin räkä paperissa kuin poskella)=)
Äläs nyt! Nuhakin oli paljon mukavampi kun sai niistää Hello kitty-kuviollisiin hajustettuihin nenäliinoihin...niin ainakin tyttäreni mielestä :)
 

Yhteistyössä