[QUOTE="vieras";24464846]Joo, voipi olla näin. Tosin meillä on sitten koko työyhteisö vähän väärässä hommissa ja samoin kaikki ystäväni, jotka oman VARSINAISEN työnsä ohessa tämäntyyppisiin viesteihin joutuu vastailemaan...Ihan vaan kommenttina tuohon yhteen viestiin, jossa oletettiin suurinpiirtein tällaisten palautteiden pelastavan jonkun työpäivän...[/QUOTE]
En oleta sen pelastavan kenenkään työpäivää, mutta on vähän huonosti hoidettu teidän firma, jos ei nykypäivänä osata varata riittävästi henkilökuntaa myös asiakaspalautteiden hoitamiseen. Eli siis, jos sulle on laitettu hommaksi myös asiakaspalautteisiin vastaus, sen pitäisi olla osa sun työnkuvaasi. Sitä VARSINAISTA hommaa sekin.
Nykyisin kun se vaan ei mene niin, että firma tuo markkinoille tuotteen, ja kuluttajat tyytyy ostamaan sen, vaikka kokisivatkin sen jotenkin puutteelliseksi. Kilpailu on kovaa ja jokaisen firman, joka markkinoilla mielii säilyä, on paras ottaa vastaan myös palautetta -- niin ruusuja kuin risujakin -- ja muokata toimintaansa + tuotteitaan sen mukaisesti. Jos ei näin tee, hyvin äkkiä löytyy tilalle joku toinen, joka tekee.