Valitin Muuminenäliinoista, joissa ei sitten ollutkaan Muumien kuvia ja sain tänään vastauksen.

Servetit ja lautasen ja nenäliinat ovat kuitenkin vähän eriasia. Minusta ainakin. :ashamed: Minusta ajatus kuviolliseen paperiin niistämisestä olisi itseasiassa vähän ällökin. Jos nenä alkaa vuotaa ruokapöydässä, en mielelläni värikkääseen kovahkoon servettiin pyyhi nenääni kuin pikatilanteessa (mieluummin räkä paperissa kuin poskella)=)
no ois riittänyt, että ois ollut joku postimerkin kokoinen Muumi pelkillä ääriviivoilla...ei tartte olla koko nenäliinaa :)

Periaatteessa se painatus on tosiaan ihan ylimääräistä ja luontoakin rasittavaa, mutta kun sillä olisi saanut tuotettua sairaalle lapselle iloa niin olisin sen halunnut tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24464681:
Ei se ihan hirmusen vahva ole, mutta niissä on ihan selkeästi joku keinotekoinen hajuste. Oisko pakkauksessa lukenu joku ruusujuttu (italiaksi, jos en väärin muista).

En ois ostanu hajustettuja tietoisesti, kun itselläni on hajusteherkkyyttä jo muutenkin. Mutta enpä huomannu tota ajoissa. On noita silti voinu käyttää, tosin toista pakettia en ostane.
ok
 
"vieras"
Servetit ja lautasen ja nenäliinat ovat kuitenkin vähän eriasia. Minusta ainakin. :ashamed: Minusta ajatus kuviolliseen paperiin niistämisestä olisi itseasiassa vähän ällökin. Jos nenä alkaa vuotaa ruokapöydässä, en mielelläni värikkääseen kovahkoon servettiin pyyhi nenääni kuin pikatilanteessa (mieluummin räkä paperissa kuin poskella)=)
Minusta kuvioitu vessapaperikin on parempi kuin tylsän yksivärinen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Äläs nyt! Nuhakin oli paljon mukavampi kun sai niistää Hello kitty-kuviollisiin hajustettuihin nenäliinoihin...niin ainakin tyttäreni mielestä :)
Sama! Siis pikkuselle nuhanenälle (jota ei niistäminen kiinnosta yleensä..) ne ostin.

Ja tosiaan kyllä noissa Hello Kittyissä jokaisessa kuvat on (kun joku tuolla kirjotti, ettei niissäkään ollu).
 
"vieras"
Mutta olisihan se toisaalta iloinen yllätys, jos vaikka pihaanne olisi ajanut rekka ja tuonut kuormallisen nenäliinoja :D Voin kuvitella, että palautteen vastaanottaneella ja siihen vastanneellakin on ollut hymy huulillaan.

Tai sitten siellä joku kiireinen tiedottaja tms. hampaita kiristellen on vastannut ap:lle. Itse olen työssä, jossa noita asiakaspalautteita otetaan vastaan ja niihin vastataan, KAIKEN MUUN kiireen keskellä ja ohessa. Ei paljoa hymyilytä kun vietät kahvitaukosi vastailemalla kaikenmaailman natinoihin. Mä en oikeasti ymmärrä, että jollakulla on aikaa ja viitseliäisyyttä tällaisista asioista kirjoitella palautetta. Oikeasti...nenäliinassa ei ollut jotain kuvaa...yhyy!!!
 
[QUOTE="vieras";24464744]Tai sitten siellä joku kiireinen tiedottaja tms. hampaita kiristellen on vastannut ap:lle. Itse olen työssä, jossa noita asiakaspalautteita otetaan vastaan ja niihin vastataan, KAIKEN MUUN kiireen keskellä ja ohessa. Ei paljoa hymyilytä kun vietät kahvitaukosi vastailemalla kaikenmaailman natinoihin. Mä en oikeasti ymmärrä, että jollakulla on aikaa ja viitseliäisyyttä tällaisista asioista kirjoitella palautetta. Oikeasti...nenäliinassa ei ollut jotain kuvaa...yhyy!!![/QUOTE]

Sä taidat sitten olla vähän väärissä hommissa, jos sun asenne on tuo. =)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="vieras";24464744]Tai sitten siellä joku kiireinen tiedottaja tms. hampaita kiristellen on vastannut ap:lle. Itse olen työssä, jossa noita asiakaspalautteita otetaan vastaan ja niihin vastataan, KAIKEN MUUN kiireen keskellä ja ohessa. Ei paljoa hymyilytä kun vietät kahvitaukosi vastailemalla kaikenmaailman natinoihin. Mä en oikeasti ymmärrä, että jollakulla on aikaa ja viitseliäisyyttä tällaisista asioista kirjoitella palautetta. Oikeasti...nenäliinassa ei ollut jotain kuvaa...yhyy!!![/QUOTE]

Suomessa kuluttaja valittaa AIVAN liian harvoin. Minäkin olen sellainen typerä kuluttaja joka en valita IKINÄ mistään, vaikka löytäisin rotan keitostani. Se vasta typerää on ja tiedän sen itsekin.
 
"..."
Kun tilanne on se, että tämä maa jo yksistään on pullollaan ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia (joo; aina pikkunäppärästi sanoa, ettei ongelmia voi arvottaa, kun ne on suhteelllisia), niin joku tolkku!
Savu nousee korvista, kun mä luen näitä: "mun prinsessalla on kivempaa, kun se voi niistää nenukkinsa kissapaperiin" ja "yhyy, äitykkä pettyi, kun petterin nenäliinoissa ei ollut muumeja". Miten ihmeessä teidän lapset oppii sietämään oikeita pettymyksiä, jos malli on tuo?!
 
[QUOTE="...";24464746]Aika tavalla sama argumentti oli mielessä. Tämä ap ja sen nyökyttelijät tekevät mut surulliseksi ja huolestuneeksi -tässäkö on tämän maan kasvattajien huolenaiheiden taso?[/QUOTE]

Eikös se ole vaan hyvä että joissakin perheissä on niin hyvin asiat, että voidaan keskittyä muumeihin nenäliinoissa!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24464638:
Ai niissä ei ole? Kiva tietää. =)

Meinasin meinaan viimeksi ostaa niitä, mutta ostin sitten Hello Kittyjä tytön kanssa. Tosi enpä huomannu, että Hello Kittyissä oli sitten joku saamarin hajuste mukana... Mutta kuvat niissä sentään oli. :D
ai niitä on semmosiakin hello kitty - nenäliinoja myynnissä missä se kuva oikeesti on? mistä ostit? meinaan noi turun seudun prismat ja cittarit ei ainakaan semmosia ole myyneet (tai sitten ne on tullu myyntiin sen jälkeen kun toi meidän eka nenäliinakatastrofi sattu :D )
 
[QUOTE="...";24464812]Kun tilanne on se, että tämä maa jo yksistään on pullollaan ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia (joo; aina pikkunäppärästi sanoa, ettei ongelmia voi arvottaa, kun ne on suhteelllisia), niin joku tolkku!
Savu nousee korvista, kun mä luen näitä: "mun prinsessalla on kivempaa, kun se voi niistää nenukkinsa kissapaperiin" ja "yhyy, äitykkä pettyi, kun petterin nenäliinoissa ei ollut muumeja". Miten ihmeessä teidän lapset oppii sietämään oikeita pettymyksiä, jos malli on tuo?![/QUOTE]

Voi herran jestas sun kanssa. Joku tolkku sunkin menoos!

Käy kuule keittämässä kuppi kahvia itselles niin helpottaa. Ja paina ensitöikses tota punasta rastia oikeassa yläkulmassa.

Ei, ei heru sympatiaa sulle nyt tämän enempää.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"..."
Ei. Jos on niin hyvin asiat, niin sitten on varmasti voimavaroja vaikka edistää niiden asioita, joilla ei ole. Ennemmin kuin kitistä turhista. Heikko-osaisemmat kun eivät monesti jaksa omasta puolestaan puhua ja oikeista epäkohdista valittaa.

Eikös se ole vaan hyvä että joissakin perheissä on niin hyvin asiat, että voidaan keskittyä muumeihin nenäliinoissa!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24464828:
ai niitä on semmosiakin hello kitty - nenäliinoja myynnissä missä se kuva oikeesti on? mistä ostit? meinaan noi turun seudun prismat ja cittarit ei ainakaan semmosia ole myyneet (tai sitten ne on tullu myyntiin sen jälkeen kun toi meidän eka nenäliinakatastrofi sattu :D )
Prismasta, niissäkin on jokainen paketti erinäköinen, mutta kaikki liinat on samanlaisia (valkoisia, joissa on punaisella painettu hello kittyjä). Mut näissä on tosiaan tuo tuoksu mukana.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24464785:
Sä taidat sitten olla vähän väärissä hommissa, jos sun asenne on tuo. =)

Joo, voipi olla näin. Tosin meillä on sitten koko työyhteisö vähän väärässä hommissa ja samoin kaikki ystäväni, jotka oman VARSINAISEN työnsä ohessa tämäntyyppisiin viesteihin joutuu vastailemaan...Ihan vaan kommenttina tuohon yhteen viestiin, jossa oletettiin suurinpiirtein tällaisten palautteiden pelastavan jonkun työpäivän...
 
[QUOTE="...";24464812]Kun tilanne on se, että tämä maa jo yksistään on pullollaan ihmisiä, joilla on oikeita ongelmia (joo; aina pikkunäppärästi sanoa, ettei ongelmia voi arvottaa, kun ne on suhteelllisia), niin joku tolkku!
Savu nousee korvista, kun mä luen näitä: "mun prinsessalla on kivempaa, kun se voi niistää nenukkinsa kissapaperiin" ja "yhyy, äitykkä pettyi, kun petterin nenäliinoissa ei ollut muumeja". Miten ihmeessä teidän lapset oppii sietämään oikeita pettymyksiä, jos malli on tuo?![/QUOTE]

kai nyt arkeenkin saa joitain huvia tuoda lapsille. Ei kaikki ole noin vakavaa! Kyllä ne vakavat asiat tulee jokaiselle eteen. Jos 5v räkänokka saa jotain iloa pienestä nenäliinasta kissankuvilla niin onhan se kamalaa.
 
"..."
Mistä sä päättelit, että sympatia oli se, jota halusin? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24464832:
Voi herran jestas sun kanssa. Joku tolkku sunkin menoos!

Käy kuule keittämässä kuppi kahvia itselles niin helpottaa. Ja paina ensitöikses tota punasta rastia oikeassa yläkulmassa.

Ei, ei heru sympatiaa sulle nyt tämän enempää.
 
"..."
Joo, mutta jos jaksaa jonkun valituskirjelmän tuollaisesta aiheesta vääntää, niin kehottaisin suuntaamaan energian oikeisiin ongelmiin.

kai nyt arkeenkin saa joitain huvia tuoda lapsille. Ei kaikki ole noin vakavaa! Kyllä ne vakavat asiat tulee jokaiselle eteen. Jos 5v räkänokka saa jotain iloa pienestä nenäliinasta kissankuvilla niin onhan se kamalaa.
 
[QUOTE="...";24464857]Mistä sä päättelit, että sympatia oli se, jota halusin? :)[/QUOTE]

No tuo sun tekstis nyt -- anteeksi vain -- kuulostaa siltä, että huomatkaan mun isot ongelmat. =)

Tai sitten tykkäät vaan jeesustella. Mutta sepä se. Ei kaiken tarttee eikä pidä olla niin vakavaa. Joskus voi nurista vähän pienemmästäkin pulmasta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä