:headwall: mie en ole absolutisti, joskus juon, mutta harvoin. Kaveriporukalla pari kolme kertaa vuodessa. En katso pahalla jos juuaan, mutta välillä nasahtaa ton oman ukon kanssa. Saahan se juua, ei siinä mitään, mutta hermot menee sitten ku se juo sen useemman. Ei se monesti ota, tyytyväinen olen ku ottaa ne muutamat kaljat kotona illalla ku muksut on sammunu, eikä jossain räkälässä. Se on vaan niin äksy. Tyypillinen mies tunteistaan ei puhu, vaikka oon koittanu ja sit kaljoissaan joskus äksyilee kaikesta mitä sisällään on pitäny ja mie äkäännyn takasi. Saishan se ihan rauhasa ottaa ne muutamat kajat sillon tällö jos ei äkäilis :headwall:
Miehen kotona on vanhemmat jokka ottaa häppää vähän useemin, töissä käyvät molemmat eikä häppääminen haittaa elämää, sieltä oppinu että voi välillä ottaa ja saakin ottaa mutta tuo murjotus ja äkäily, mököttäs joskus selvinpäinki :headwall:
Mies ei ole alkoholisti, mulle riitti yks sellanen (ex) tietää että heitän kyselemättä pihalle jos menee mun rajojen yli tuo maistelu. En absolutistinkaan kanssa seurustelusta tykänny, kaks sellastakin exää... oonko mä vaikea ja nipottava akka :ashamed:
Miehen kotona on vanhemmat jokka ottaa häppää vähän useemin, töissä käyvät molemmat eikä häppääminen haittaa elämää, sieltä oppinu että voi välillä ottaa ja saakin ottaa mutta tuo murjotus ja äkäily, mököttäs joskus selvinpäinki :headwall:
Mies ei ole alkoholisti, mulle riitti yks sellanen (ex) tietää että heitän kyselemättä pihalle jos menee mun rajojen yli tuo maistelu. En absolutistinkaan kanssa seurustelusta tykänny, kaks sellastakin exää... oonko mä vaikea ja nipottava akka :ashamed: