välillä musta tuntuu että mies on mustasukkainen mun työstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p harmaana

Vieras
tossa nyt sanonu pari kertaa että mä voin lopettaa jos tuntuu siltä ja jaarajaara...ihmettelen vaan sillä että töissä oon nyt ollu kahtena iltana ja oon vaan sanonu että kivaa on ja arvostaa itteään jotenki enempi.
en oo väsymystä valittanu enkä muutenkaa.
mut mies on ollu alusta asti sillä kannalla että mun ei olis kannattanu ottaa yötöitä kun hän kuulemma tietää millasta se on...??
eikä oikein muutenkaa oo sillä tavalla kannustanu...
että onks tää nyt vaan sen osoitus siitä et on huolissaan mun jaksamisesta vai jotain muuta.
muuten kyllä kannustaa ja tukee mut nyt on ollu vaisuna.
onhan se sanonu tossa että on ollu vaikeeta laittaa lapsia nukkumaan jne mut niin se on ollu muutenki ja mä lähen vasta siinä kun lapset on iltapesuilla ettei se nyt kovin pitkää aikaa kuitenkaa joudu paimentamaan.
mutta sitte taas on sillä kannalla että menisin ns päivätöihin.sanoin sille että joo onhan se kivaa herättää lapset sitte 5 jälkeen aamulla ja viedä hoitoon,mun kontolle se usein kuitenkin jäis...
mutta tosiaan oon kuiteski menny illalla 8-9aikaan ja tullu puolen yön aikaan tai vähä jälkeen.
???

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Ehkä hänellä on vain ikävä sinua iltaisin?

varmaankin :)
mä toivoisin vaan että sanois että on ylpee musta jne..koska mä itse arvostan itseäni enempi tossa työssä kuin kotiäitinä ja jotenkin oon helpottunut kun yli 4vuoden jälkeen voin ansaita itse ja tehdä töitä.
kysyin kyllä että onko ylpeä mutta murahti vaan... :(