Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Älähän nyt, tuskin ne haluaa loukata sua tai lapsiasi. Äläkä ainakaan lapsilles näytä tai sano, jos ajattelet olevasi ruma...
Ei sitä kukaan sano loukatakseen. Eikä kukaan muutenkaan tajua, että minä pidä itseäni ihan tajuttoman rumana. Jollain tasolla tiedostan sen, että en ole ruma, mutta se monta vuotta jatkunut kiusaaminen jätti jälkensä
Lapsille en sano tietenkään mitään. Ne on musta aivan mielettömän kauniita, suloisia ihmisiä. Mutta se pää tekee sen vinksahduksen mun omalla kohdalla

:/
Minua ahdistaa sekin, kun pikkusiskot ovat ihan samannäköisiä, ja ihmiset huomauttelevat siitä. Mua se vaan sattuu, ja sekin kun mua sanotaan kauniiksi tuntuu minusta vaan vittuilulta :ashamed:
Ja kaikki tämä sen vuoksi, että olin kalpea, pisamanaamainen, isosilmäinen ja ujo kiharapää lapsena :/ Nyt kun mä katson mun esikoista, sen kalvakkaa ihoa ja poskilla ja nenällä olevia pisamia, suurinen räpsysilmineen, en vois hurmaavampaa näkyä edes kuvitella. Mutta jos se olisi minä lapsena jota katsoisin, tuntuisi vaan pahalta.
Voiko tälle minäkuvalleen tehdä enää mitään?