välilihanleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin jälkeenpäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin jälkeenpäin

Vieras
Moikka!
Mulla synnytyksestä jo vajaa vuos ja oon miettinyt en onko normaalia
et alapää ei oo ihan samanlainen kun ennen reunasta repsottaa vissiinkin välilihan leikattu reuna pala tai joku irti vastaava.Mites muilla on ommeltu alapää?Jälitarkastuksessa ei lääkäri maininnu et mitään olis oudosti.Oiskohan mulla ompeleet pettäny vai onko normaalia?

Sama juttu. Tikit repesi kyllä jo laitoksella, lupasivat korjata jälkitarkastuksessa. Tk:n lääkäri ei sit kuitenkaan suostunut, sanoi että turhaa ärsyttää enempää, kyllä se siitä.

Tästä on nyt muutamakin vuosi jo aikaa, toisen lapsenkin sain eikä sitä siinäkään yhteydessä korjattu vaikka neuvolassa lupailtiin. On se riekale vähän surkastunut, mutta vieläkin sen tuntee sekä sormilla koettaessa että pikkuhousun hangatessa :/

Ajattelin jossain vaiheessa käydä sen yksityisellä puolella fiksaamassa. Toisaalta pitääpä naisen ainakin uskollisena kun ei kehtaa kuin omalle ukolle näyttäytyä :laugh:

Sama täällä!
Toisen synnytyksen jäljiltä jäi kans se repale tuntumaan ja ihan palkeenkieli,tosi epämuodostuneelta tuntu ainaki itestä koitellessa toinen emättimen suun reuna just se leikattu ja kursittu.
:laugh:
Kolmannen synnytyksen yhteydessä se korjattiin,en enää edes muistanut vikaa olleenkaan!
Nyt kun luin tästä niin muistin että mullakinhan oli vaan se on kadonnut kolmannen myötä, korjanneet siis.

ivät myöskään jälkitarkastuksessa mitään,taitaa olla aika yleistä että silpottaan ja sit kursitaan kiireellä kokoon!.
Auts!!! :whistle: