välilevyn pullistuma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äiteeltä leikattiin ja toipuminen kesti muistaakseni 1-2 kuukautta.. ja pitkän aikaa vielä senkin jälkeen piti varoa joitain tiettyjä asioita.. en osaa varsinaiseen sairaslomaan sanoa mitään kun äiti on kotirouva, eikä siis pitänyt lomaa töistä..

Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Äiteeltä leikattiin ja toipuminen kesti muistaakseni 1-2 kuukautta.. ja pitkän aikaa vielä senkin jälkeen piti varoa joitain tiettyjä asioita.. en osaa varsinaiseen sairaslomaan sanoa mitään kun äiti on kotirouva, eikä siis pitänyt lomaa töistä..

Joo ja liikkua piti heti, mutta ei pitkiä aikoja kerrallaan.. istua ei saanu ainakaan kuukauteen.. muistaakseni oli hiukan pidempikin aika.. leikattu reilu 3 vuotta sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Minun mieheltä leikattu 2 kertaa ja nelisen viikkoa taisi olla saikkua leikkauksen jälkeen. Heti sai istua ja liikkua.

Hienoa että nykyään saa heti istua, muistan kuinka tuskaista oli tuo istumattomuus :) Mä olin silloin lukiolainen ja kesällä leikattiin, että en tiedä tuosta sairasloman pituudesta..... ei kovin miellyttävää ollut kuitenkaan! Toisaalta kivut loppuivat kuin seinään. Omituista oli monen vuoden jälkeen tuntea toinen jalkansa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Eeva:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Minun mieheltä leikattu 2 kertaa ja nelisen viikkoa taisi olla saikkua leikkauksen jälkeen. Heti sai istua ja liikkua.

Hienoa että nykyään saa heti istua, muistan kuinka tuskaista oli tuo istumattomuus :) Mä olin silloin lukiolainen ja kesällä leikattiin, että en tiedä tuosta sairasloman pituudesta..... ei kovin miellyttävää ollut kuitenkaan! Toisaalta kivut loppuivat kuin seinään. Omituista oli monen vuoden jälkeen tuntea toinen jalkansa :)

itseltäni leikattu 2000 välilevynpullistuma. paljon johtuu ihmisten selkäkivuista johtuu alahampaiden kunnosta. itselläni kokemusta kun alahampaat korjattiin niin selkäkivut katos, jopa viimeisin pullistuma lähti paraneen kun paikan alta poistettiin bakteeripesä jonka kiropraktikko totesi. kun viallista hammasta heilutti voimakkaasti olo helpottui hetkeksi, mutta palasi. korjautin hampaan ja pullistuma lähti paraneen. kerron kokemuksesta.

Yhteistyössä