V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Äiteeltä leikattiin ja toipuminen kesti muistaakseni 1-2 kuukautta.. ja pitkän aikaa vielä senkin jälkeen piti varoa joitain tiettyjä asioita.. en osaa varsinaiseen sairaslomaan sanoa mitään kun äiti on kotirouva, eikä siis pitänyt lomaa töistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minun mieheltä leikattu 2 kertaa ja nelisen viikkoa taisi olla saikkua leikkauksen jälkeen. Heti sai istua ja liikkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeva:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minun mieheltä leikattu 2 kertaa ja nelisen viikkoa taisi olla saikkua leikkauksen jälkeen. Heti sai istua ja liikkua.
Hienoa että nykyään saa heti istua, muistan kuinka tuskaista oli tuo istumattomuusMä olin silloin lukiolainen ja kesällä leikattiin, että en tiedä tuosta sairasloman pituudesta..... ei kovin miellyttävää ollut kuitenkaan! Toisaalta kivut loppuivat kuin seinään. Omituista oli monen vuoden jälkeen tuntea toinen jalkansa
![]()