Välikausihaalari - Remu, Reima, Lenne, Jonathan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nellen

Vieras
Hei,

mitä kokemuksia eri valmistajien välikausihaalareista?

Siis Remu, Reima, Lenne, Jonathan, Lassie? Minkä ootte todenneet hyväksi ja onko jostakin huonoja kokemuksia...

Reilu 1v taaperolle olen ostamassa tuollaista haalaria.

meillä on remun talvihaalari ja olen siihen kovin tyytväinen, pitää kosteutta ja on kestävä, ajattelin sitä myös välikausihaalarina. Siskoni kehui Jonatahan merkkiä, hänen pojillaan ollut kovassa käytössä useampana vuotena.

Meillä on ollut käytössä ihan halvempiakin haalareita mm. h&m, seppälän... Ne toimii ihan hyvin. Kuitenkin haluan pukea kurahaalarit kostealla, sillä vaikka haalarit olisi veden/kosteuden pitäviä, ne alkaa haista lialle todella nopeasti. Mun käsittääkseni erikoiskäsitellyt kankaat ei kuitenkaan kestä montaakaan pesua, varsinkin jos ne pestään väärin. En raaski ostaa kalliita haalareita. Mies ei kuitenkaan lue pesuohjeita...

Meillä on ollut käytössä Seppälästä ostettuja haalareita sekä yksi Lassie supratech. Aivan asiansa ajavia haalareita. Kosteus pysyy ulkopuolella sen minkä pitääkin ja ovat lämpimiä. Ja varmasti kestävät sen aikaa, minkä käyttäjälleen edes mahtuvat.
Olen miettinyt usein, että ostaisivatko ihmiset kalliita lastenhaalareita, esim. jotain 179 euron pukua, jos oltaisiin markka-ajassa? Se tekee kuitenkin 1064 mk. Minun mielestäni "ennenvanhaan" hyvä puku maksoi 500 mk, ja se oli jo kallis. Meidän "köyhässä" perheessä pikkusiskolla oli jotain 100-150 markan pukuja.
Äh, nyt suistuin vallan sivuraiteelle...

Mutta siis summasummarum: kokemukset halvemmistakin puvuista hyviä =)

Yhteistyössä