Väliinputoajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitturu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitturu

Vieras
Mitä on tänään ohjelmassa? Millä elätte?

Ryöstättekö mummoja, teette murtoja, varastatte kaupasta sen, mitä tarvitsette ja käytte iltaisin baareissa keräämässä lompakoita?

Tänään on maanantai, joten huono baaripäivä. Keskiviikkona sit taas lähipubiin miehiä hurmaamaan! :D Maanantaisin viemme tyhjät pullot kauppaan ja ostamme niillä rahoilla lounastarpeet. Juustoa joskus näpistellään kaupasta, mutta ei koskaan tästä lähiön kaupasta. Voivat antaa sinne porttarin jos jää kiinni, enkä mä jaksaisi pulloja roudata kauemmas.

Lapsiperheessä hyvä konsti on mennä lääkäriin ja valittaa lapsen kovaa yskää. Lapselle saa pullon sir ephedriniä, josta apteekista saatavan jodin ja hätäraketeista irrotettavan punaisen fosforin kanssa kotiäiti voi kokata metamfetamiinä, jonka voi kätevästi vaihtaa vaippapakettiin ja viikon ruokiin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsiperheessä hyvä konsti on mennä lääkäriin ja valittaa lapsen kovaa yskää. Lapselle saa pullon sir ephedriniä, josta apteekista saatavan jodin ja hätäraketeista irrotettavan punaisen fosforin kanssa kotiäiti voi kokata metamfetamiinä, jonka voi kätevästi vaihtaa vaippapakettiin ja viikon ruokiin!

Tästä mä haluaisin reseptin! Vaikkei toi kokkailu muuten ole mun laji, mut nyt vois opiskella! :)

Yhteistyössä