valemenkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei saa olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei saa olla

Vieras
Minulla siis ollut joka kk menkat, mutta jonkin aikaa niukemmat, vuotaa pari päivää niukasti ja sitten muutaman päivän tiputtelee sillon tällön. Nyt olen muutamana iltana tuntenut aivan kuin vauvan liikkeitä!!!!!!!!

Osaakos joku kertoa onko menkoissa eroa silloin kun onkin raskaana. Eli oisko mulla ollukki 'vale-menkat'?

No tee raskaustesti, sillähän se selviää. Vauvan liikkeet ei kovin alussa tunnu joten kannattaa nyt tehdä se testi varmuuden vuoksi... jotkut tutut on luulleet vauvan liikkeiksi ilmavaivoja :D ..kun ovat ihan olleet raskaana mutta niin kovin alussa.

Sitä on mahdoton täältä käsin sanoa, että onko sulla ollut valemenkat.. tee testi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisko ilmavaivoja,, suolistonliikkeitä,? jos ei, tee raskaustesti

Niin, en tiedä. Ei ole ilmavaivoja eikä mahassa kierrä. Ja kyllä ihan ekana tajuntaan ryöpsähti vauvan liikkeet. Ja siis en ole toivonut, yrittänyt enkä pelännyt raskautta. Ihan ns. puun takaa tuli ...

Alkuperäinen kirjoittaja kuu-me:
No tee raskaustesti, sillähän se selviää. Vauvan liikkeet ei kovin alussa tunnu joten kannattaa nyt tehdä se testi varmuuden vuoksi... jotkut tutut on luulleet vauvan liikkeiksi ilmavaivoja :D ..kun ovat ihan olleet raskaana mutta niin kovin alussa.

Sitä on mahdoton täältä käsin sanoa, että onko sulla ollut valemenkat.. tee testi :)

Ei voikkaan, mutta ajattelin jospa jollain täällä olis ollu menkat raskaana ollessa ja tietäis asiasta jotain.

Yhteistyössä