Valasranta rules.

Tahdotko sinäkin tanssia, laulaa ja nauraa?
Minä: 36-vuotias mies, raitis (siis Alko ei ongelma), luotettava, tunteellinen, huomaavainen ja huumorintajuinen. Tanssin pyörteisiin hurahtanut!

Tilanne: Tuttu tarina! Yhteisiä vuosia takana 7, 2 lasta ja niin edelleen. Periaatteessa kaikki on hyvin ja kunnossa, eikä mitään minulta puutu. Elämä on kuitenkin yhtä pelkkää matalalentoa - kiireestä toiseen, vuodesta toiseen - Tuntuu aika tyhjältä ja ontolta.

Tätäkö moderni elämä ja modernit ihmissuhteet ovat? En tiedä. Mutta en vain pidä siitä enkä viihdy tilanteessa. Löytyisikö kohtalotoveria samassa tilanteessa eläviä 30-42v naisia.
Haluaisin mielelläni vaihtaa ajatuksia kanssasi - ja jos tuntuu, että synkkaa ja kemiat kohtaavat, niin... Vielä kun tanssi olisi intohimonasi! Seuraa parketeille minusta saa, harjoitellaan vaik´s yhdessä askelrytmit..

En missään tapauksessa ole vaahto suussa kuolaava sex predator. Oikean henkilön kanssa oikeassa tilanteessa kaikki on ihanaa ja kaunista... mutta pääasiallisesti kai haluaisin mukavaa juttuseuraa kohtalontoverista, jakamaan ajatuksia ja kokemuksia - läheisyyden ja hellyydenpuutteesta - ja kuinka siitä selvitä.
Erilaiset näkemykset ja mielipiteet voisivat olla hyvinkin raikkaita ja tervetulleita tuulahduksia... sillä tuuletustahan tämä tilanne vaatii - niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla.

Pitkään, hyvin pitkään jatkunut fyysinen yksinäisyyteni... JOS löytäisin hengenheimolaisen, ihmisen joka on itse kokenut ehkä saman ja ymmärtää, mistä on kysymys... en pistäisi pahitteeksi, vaikka jossain vaiheessa tulevaisuudessa jotain tapahtuisikin... se jää nähtäväksi.

Toisaalta, hittoako sitä näitä samoja murheita vielä vieraittenkin kanssa. Jos siltä tuntuu, niin ei ole kiellettyä pitää hauskaa ja irrotella. Ihan yhtä paljon senkin tarpeessa olen: naurua, hauskanpitoa, leikinlaskua, elämästä huumaantumista?

Jos fiksuun ja mukavaan mieheen tutustuminen kiinnostaa? elä epäröi, vaan tartu sulkakynään!
Kiitos ja mukavaa kesää kaikille!
 

Yhteistyössä