Valaiskaa mua vähän huutonetistä

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Siis mikä järki siinä on, että olin huutanut yhtä tuotetta hintaan 3€ seuraava huuto oli 5€ ja sitä seuraava 12€ ja noi oli samalta huutajalta (siis 5€ ja 12€) peräkkäisinä.
Kaiken lisäksi siinä kohteessa on vielä euron korotus.
Miten toi voi olla mahdollista, onko tää joku kusetus?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23569057:
ÖÖ... mistä mä tän tiedän jos siitä ei ole mainintaa? Meklarin viestissäkään ei lukenut mitään hintavarauksesta. Joskus on tullut viesti meklarilta, että hintavaraus ei ylittynyt, mut nyt ei tosiaan ollut mainintaa.

yläreunassa on se kohta 'hinta nyt' sen perässä lukee siit hintavarauksesta jos semmonen on. jos ei lue mitään niin ei oo hintavarausta.
uskoisen että jos sama huutaja on ostamassa tyypiltä useampaa kohdetta niin voi sopia könttähinnasta vaikka olis muitaki tarjokkaita, ku eihn ne uut pääse palautetta antmaan sille myyjälle.. mut en tiiä

[QUOTE="noh";23569042]Se käyttää korotusautomaattia, ja muiden huutajien huudot ei jostain syystä näy siellä välissä.[/QUOTE]

näin mulle on ainakin käynyt eli mun ja jonkun toisen korotusautomaatit ovat molemmat korottaneet hintaa ja näkyviin on tullut vain korkein tarjous eli se hinta missä toinen automaatti on luovuttanut.

Yhteistyössä