Vakuutusyhtiöt Fennia, Pohjola vai If?

Alan ehkä kallistumaan Fennian puolelle kovasti, hieman oon tutkinut vakuutusehdotuksia mitä sain tänään näiltä kolmelta. Kertokaas kokemukset näistä yhtiöistä, missä teillä on vakuutukset yms.. Miinukset ja plussat! Haen kotivakuutusta, mulle ja pojalle tapaturmavakuutusta :).

If:stä jäi jotenki huono maku kun kävin siellä :(, jotenkin en saanut selkoa asioista kuten Pohjolassa työntekijä jaksoi kärsivällisesti selittää kaikki 10 kertaan ja erityisesti Fenniassa sain hyvää palvelua :). Kiitos paljon jos jaksatte vastata, eipä oo ketään muuta keneltä näitä kyselisin
:ashamed:

Niin ja vielä sen verran että Pohjolassa ehdotti mulle Easy-vakuutuspakettia, kokemuksia?

Me vaihdettiin Tapiolasta takas Ifiin eikä kaduta. Tapiolan vakuutusmyyjä kusetti tarjouksessa, laskuja tuli vähän väliä.... ollaan saatu vaihdon jälkeen Tapiolasta monia satasia takas :whistle:

shp
Mulla liikennevakuutus ja kotivakuutus olivat ennen Fenniassa mutta vaihdoin Pohjolaan koska sen tarjous oli liikennevakuutuksesta 20% halvempi, kotivakuutuksesta varmaan jotain puolet halvempi. Asikaspalveluun olen ollut molemmissa tyytyväinen.

EAsy
oli meillä silloin kun oltiin easy-iässä. Todella hyvä ja edullinen paketti! Omavastuu normia pienempi. Suosittelen lämpimästi. Siihen easyyn ei oo nykysin apkko ottaa niitä matkavak juttuja, jos ei tartte. Liität sitten ne siihen kun seuraava matka lähestyy.

Meillä nykyisetkin vak pohjolassa, ollaan myös op-bonusasiakkaita joten saadaan bonusta koti ja autovakuutuksien maksuista ja niillä sitten maksetaan myös vak maksuja. Alennusta tulee keskittämisestä ja bonusasiakkuudesta. Pohjolassa paras vahinkojen hoito. Fenniasta ja ifistä olen kuullut ettei ne korvaa niin hyvin kuin muut, siksi niistä ei ota oikein selvää kun jättävät mieluusti vastaamatta kysymyksiin. Jos myyntitilanteessa jää epävarma olo, ei kannata tehdä kauppaa, vinkki aapeelle. Pohjolassa pystyy tekemään vahinkoilmoituksen puhelimitse, se on todella nopeeta. Sairauskuluista saadaan yleensä viikon sisällä korvaukset tilille. ja pelkän puhelinsoiton perusteella kun samasta asiasta jo aiemmin saatu. Myös netissä pystyy vahinkoilm tekemään mutta tuo puhelinhomma on nopein.

Alkuperäinen kirjoittaja EAsy:
oli meillä silloin kun oltiin easy-iässä. Todella hyvä ja edullinen paketti! Omavastuu normia pienempi. Suosittelen lämpimästi. Siihen easyyn ei oo nykysin apkko ottaa niitä matkavak juttuja, jos ei tartte. Liität sitten ne siihen kun seuraava matka lähestyy.

Meillä nykyisetkin vak pohjolassa, ollaan myös op-bonusasiakkaita joten saadaan bonusta koti ja autovakuutuksien maksuista ja niillä sitten maksetaan myös vak maksuja. Alennusta tulee keskittämisestä ja bonusasiakkuudesta. Pohjolassa paras vahinkojen hoito. Fenniasta ja ifistä olen kuullut ettei ne korvaa niin hyvin kuin muut, siksi niistä ei ota oikein selvää kun jättävät mieluusti vastaamatta kysymyksiin. Jos myyntitilanteessa jää epävarma olo, ei kannata tehdä kauppaa, vinkki aapeelle. Pohjolassa pystyy tekemään vahinkoilmoituksen puhelimitse, se on todella nopeeta. Sairauskuluista saadaan yleensä viikon sisällä korvaukset tilille. ja pelkän puhelinsoiton perusteella kun samasta asiasta jo aiemmin saatu. Myös netissä pystyy vahinkoilm tekemään mutta tuo puhelinhomma on nopein.
Kiitos vastauksestasi paljon ja muillekin! :hug:

Yhteistyössä