Väkivaltainen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loukattu mies

Vieras
Olen se tatska mies. Tapasin tuossa naisen, josta kiinnostuin kovasti mutta tuli takapakkia kun kuulin että hänellä on rikosrekisteri. On pahoinpidellyt ex-miehensä.
On oppinut virheistään ja nyt on mitä rakastavin ja rauhallisin nainen.

Kannattaako ottaa enempää selvää ja ehdottaa suhdetta?

Aika paha.
Jos itse ajattelen että tapaisin miehen jolla on historiassa merkintä naisen pahoinpitelystä... :/ Ai kamala, vaikea sanoa silti. Tavallaan tekisi mieli ottaa asioista selvää ja tutustua, etenkin jos tunteita olisi kovasti. Toisaalta sitten, riski saada turpaan niin kirjaimellisesti kuin rakkaudessa...

(Mun miehellä on pahoinpitelytuomio kyllä takana mutta se kohdistui mieheen, en ole itsestäni huolissani.)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29397809:
kannattaisko ihan ite päättää omista asioista eikä kysellä täällä. :headwall:

Päätän omista asioista itse, mutta asiaa mutkistuttaa se totuus, että olen ihastunut ko naiseen.

Toisaalta, tuli tässä mieleen. Mä olen aina pettänyt parisuhteissani, useamman kerran jopa. Miestä on petetty molemmissa pidemmissä suhteissaan. Mies tiesi mun historian kun alettiin tapailla, uskalsi silti ottaa riskin vaikka pelkäsi saavansa pahasti siipeensä taas. Mutta kappas, se oikea kun löytyi niin ei tarvi munkaan pettää enää.

Eli mitä mä yritän sanoa... Toinen voi muuttua. Harvoin, mutta mahdollista se on.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
[QUOTE="harmaa";29397870]Toisaalta, tuli tässä mieleen. Mä olen aina pettänyt parisuhteissani, useamman kerran jopa. Miestä on petetty molemmissa pidemmissä suhteissaan. Mies tiesi mun historian kun alettiin tapailla, uskalsi silti ottaa riskin vaikka pelkäsi saavansa pahasti siipeensä taas. Mutta kappas, se oikea kun löytyi niin ei tarvi munkaan pettää enää.

Eli mitä mä yritän sanoa... Toinen voi muuttua. Harvoin, mutta mahdollista se on.[/QUOTE]

En oo ikinä tajunu tota pettämistä, miksei voi laittaa vaan poikki ja elää sinkkuna. Jos parisuhteessa ollaan, niin sitten siihen sitoudutaan, jos tekee mieli pettää niin eroaa.

[QUOTE="Tepi";29397909]En oo ikinä tajunu tota pettämistä, miksei voi laittaa vaan poikki ja elää sinkkuna. Jos parisuhteessa ollaan, niin sitten siihen sitoudutaan, jos tekee mieli pettää niin eroaa.[/QUOTE]

Niinhän se on. En mä tiedä, halusin olla turvallisesti suhteessa mutta kuitenkin kaipasin jännitystä... Typerää, tiedän.
Onneksi opin ihmiseksi minäkin.

Aikamoisia sekopäitä jotkut naisetkin on. Tuttava pariskunnan nainen hakkasi miestään vuosikausia, kerran äijällä palo sitten lopullisesti vati ja veti kerran nyrkillä muijansa tajuttomaksi. Siihen loppu naisen hakkaaminen, oli aina luottanut siihen että mies ei pistä hanttiin.

Seurustelevat vielä tänäkin päivänä.

[QUOTE="jep";29398008]moni mies on pahoinpidellyt naisia eikä ole silti rikosrekisteriä..[/QUOTE]

Ilmoituskynnys miehellä ilmoittaa hakkaavasta naisesta vasta kova onkin. Jotain osviittaa antaa kuitenkin törkeät pahoinpitelyt lähisuhteissa joita naiset harrastavat miehiä enemmän. Törkeät pahoinpitelyt jossa puukko monesti heiluu, kun tulee poliisin ja lääkäreidenkin tietoon helpommin.

[QUOTE="jep";29398061]Nainen ottaa sen puukon sitten lopulta kun mitta tulee täyteen..[/QUOTE]

Kyllä jotkut riehuvat puukon ja muiden kättä pidempien kanssa ihan vain sentakia koska on päässä vikaa. Yksi tuttu naisystäväni on esim sellainen, että aina kun juo viinaa, hän menee päästään täysin sekaisin. Huudetaan, raivotaan, riehutaan ja laitetaan paikkoja paskaksi, käydään ihmisten kimppuun.

En ole ikinä viettänyt iltaa tämän naisen kanssa, että hän ei olisi jossain vaiheessa seonnut. Eipä hänen kanssaan kukaan halua nykyään olla missään tekemisissä, jos tietävät että hän on humalassa.

Yhteistyössä