Vajaa 2v PAISKOO!

Auttakaa nyt mua ihmiset! =)

Mulla on suloinen ja suht kiltti 1v10kk tytsy. Ollaan paljon kaksistaa, ja silloin kun isi tulee työputken jälkeen kotiin, kaikki on hyvin ja likka kilttinä. Kun iskä lähtee töihin, alkaa jokailtainen taistelu.
Typy on aina ollut hurjan temperamenttinen, ja saa raivareita aivan turhasta. Tästä en ole moksiskaan, olen jo tottunut.
Nyt on kuitenkin keksinyt uuden konstin: kun kiellän jonkin asian, hakee ns. aikuisten esineen (cd-levy, kännykkä,kaukosäädin tms.) ja paiskaa sen lattialle. :headwall:

Olen kokeillut lähes kaikkea; laskeutunut lapsen tasolle ja kieltänyt (useita ja tarkoitan USEITA kertoja), laittanut jäähylle, en ole huomioinut ym ym.
Mikään ei tunnu tehoavan. Rauhoittuu kyllä, mutta sama toistuu pari kolme kertaa päivässä. Pelkään että hajottaa jotain arvokasta tai satuttaa itseään. :/

Jos jollain toisella on myös paiskova tenava, kertokaa mikä on tehonnut. Nyt ei auta sanoa, että "se on tota uhmaikää." Mä nimittäin tiedän että se on. Auttakaa vaan mua saamaan tilanne hallintaan. :ashamed:

Meillä poika 1v10kk ja jossain vaiheessa innostui kaukosäätimen paiskomisesta. Lisää intoa toi se, kun patterit levisivät aina heittäessä. Kiellettiin ja poika tuntui käsittävän sen jonkinasteisena leikkinä...nauroi ja heitti kahta kauheammin. Sitten "uhrattiin" yksi kaukosäädin ja oltiin niin, ettei huomattukaan (perinteinen konsti), mutta toimi. Lisäksi patterit pois, niin sekin lisäriemu hävisi. Onneksi kännykän paiskomisen hoksasi nopeasti lopettaa, en muista että mitään erikoista olisi tehty. (Tosin yhdestä kännykästä ehti kamera hajota... :whistle:) Että näin meillä :)

Yhteistyössä