Vaistoaako muut seksuaalisen jännitteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
Todellakin kehtaan vaan harmaana tätä kysyä.

Naisen ja miehen välillä voi olla jostain täysin selittämättömästä syystä hirvee seksuaalinen jännite, jonka osapuolet tietenkin tiedostavat, mutta vaistoaako ulkopuolisetkin sen?

Tilanne on sillä tavalla nolo, että tuota jännitettä on mun ja mieheni veljen välillä. Korostan, että mitään ei tietenkään tule koskaan tapahtumaan, eikä koskaan ole tapahtunutkaan!!! Vielä kerran, aivan varmasti ei tulla koskaan tekemään mitään asialle!!! Mutta sille ei mitään voi, että kipinät lentää kun olla samassa huoneessa.

Oltiin viikonloppuna anoppilassa käymässä ja mieheni velikin oli siellä. Osuttiin samaan aikaan kahvia hakemaan, mieheni veli vilkaisi mua nopeesti ja käänsi katseensa pois, mä tein samoin. Ja kohtasin anoppini katseen. Hänen ilme oli ihan sanoinkuvaamaton ja voin tunnustaa että takuuvarmasti punastuin. Vaikka ei ollut mitään syytä!!!! Loppupäivän huomasin anoppini tarkkailevan mua ja nyt pelkään et luulee jotain mitä sillä ei ole syytä luulla. Kysymykseni on: voiko olla että hän vaistosi sen mitä mieheni veljen ja mun välillä on (tai on olematta)??

uskoisin että kyllä ja johtuu varmaan siitä että osapuolet ovat niin vaivaantuneita tilanteesta että se paistaa kasvoilta..yritä olla rennompi ja normaali..älä anna valtaa sille tunteelle..muuten olet pulassa ja saat kohta selitellä käyttäytymistäsi miehellesi tai anopille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko siitä sitten kiinnostunut? Vaikket haluaisi sitä myöntää tai mitään asialle tehdä?

No aidosti en ole kiinnostu. Miehenä, tai ihmisenä, on ihan kammottava. Tai no, ihan ok mutta siis ei missään nimessä sellainen mies minkä haluaisi miehekseen (pettää, ryyppää, on väkivaltainen). En osaa selittää miksi mutta aina kun olen sen kanssa samassa huoneessa tekee mieli repiä siltä vaatteet :ashamed: Ja sen katseista päätellen, tunne on molemminpuoleinen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:
uskoisin että kyllä ja johtuu varmaan siitä että osapuolet ovat niin vaivaantuneita tilanteesta että se paistaa kasvoilta..yritä olla rennompi ja normaali..älä anna valtaa sille tunteelle..muuten olet pulassa ja saat kohta selitellä käyttäytymistäsi miehellesi tai anopille.

Mä yritän! Mutta en voi sille mitään, et vältellään katseita, ei puhuta mitään tai jos puhutaan niin molemmat punastuu. Noloa, mä tiedän mutta hävettää vaan niin pirusti! Ei olla koskaan oltu tai jääty kaksin samaan huoneeseen ja ollaan sentään oltu tekemisissä toistemme kanssa jo 7 vuotta :/ Tilanne ei ole helpottunut yhtään.

Inhimillistähän tuo, joten turhaa hävetä.. taitaa anoppikin lämmetä sopivassa seurassa. Sun mies saattaa huomata, mutta osaa tuskin ihmetellä asiaa ellet tee siitä liian suurta numeroa.

Yhteistyössä