Vaipoista

• Viestiketjun aloittaja vierailulla
  • Ensimmäinen viesti
vierailulla
Hei, tietääkö kukaan saako Lidilistä vasta syntyneelle vaippoja. Sanovat että vaipat on sieltä kuulemma hyviä ja halpoja... Pitäs jonkinmoisia varata kotiin jo, mut en tiiä mitä sit ostais.... ja hirmusen kalliita en ensimmäiseksi halua ostaa kun ei sit tiiä sopiiko ne meiän vauvalle. Kestovaipat ois kyl hyvä juttu, mut inhoon pyykinpesua, tai siis pyykin kuivattamista ja viikaamista ylikaiken joten en viitti alkaa stressaa
:ashamed:

Lidlin vaippoja olen käyttänyt jonkin paketin noin 10 kg kokoisella lapsella. En kuitenkaan muista oliko heillä ihan vastasyntyneelle kokoa.
Eri vaippamerkkejä kokeilleena sanoisin että Lidl:n ja Muumi vaipat ovat laadullisesti samantasoisia. Myös Dailya ja Pirkan naperoa olen nähnyt kehuttavan. Mutta vastasyntyneen "tuotokset" poikkeavat melko lailla jo kiinteitä syövän vastaavista, että vaipossa on aivan eri vaatimukset. Jokin merkki saattaa siis olla imukyvyltään hyvä isommalla, muttei vastasyntyneellä.
Äitiyspakkauksen mukan tuli melko hyvin vastasyntyneen vaippoja, jotta niillä pääsi alkuun hyvin, ainakin silloin kun meille syntyi vauva. Varastoon ei mielestäni kannata juurikaan vastasyntyneelle ostaa vaippoja, koska kasvu saattaa olla todella nopeaa. Tuttavani oli ottanut kaksi vaippapakettia, kun oli ollut tarjous. Toinen paketti jäi käyttämättä kun lapsi kasvoi ulos ko. koosta. Eli jos itse sortuu vastasyntyneen kanssa tarjoushamstraukseen niin kannattaa toinen paketti ottaa isompia. Tulee ne isommatkin pidettyä vaikka joutuisi yhden pienemmän paketin vielä väliin ostamaan.

Yhteistyössä