M
Mietin...
Vieras
Ei taida olla hirveän yleinen tapa että omaiset pukevat vainajan, usein kait hautaustoimisto hoitaa asian. Mutta ilmeisesti omaisetkin saavat sen tehdä, ja varsinkin lapsen kuoltua sitä tapahtuu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:Ei taida olla hirveän yleinen tapa että omaiset pukevat vainajan, usein kait hautaustoimisto hoitaa asian. Mutta ilmeisesti omaisetkin saavat sen tehdä, ja varsinkin lapsen kuoltua sitä tapahtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Anteeks chrissy, mutta saanko udella mihin veljesi kuoli?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Anteeks chrissy, mutta saanko udella mihin veljesi kuoli?
jäi linja-auton alle koulun pihassa
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Chrissylle :hug:
Mun äiti puki veljensä vaimon kanssa mun isän äidin jo sairaalassa. Henkilökunta auttoi pesemisessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tara80:Omaiset saa mennä pukemaan vainajan omiin vaatteisiin arkutuksen yhteydessä. Monestihan omaiset ovat läsnä arkutus tilanteessa. Vainajalle saa pukea omat vaatteet itse tai antaa ne hautaustoimstolle joka sitte hoitaa pukemisen. Jos ei itse pysty pukemaan niin ennen siunausta näkee sitten vielä omissa vaatteissa.
Ortodokseilla hyvinkin normaali käytäntö.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Tara80:Omaiset saa mennä pukemaan vainajan omiin vaatteisiin arkutuksen yhteydessä. Monestihan omaiset ovat läsnä arkutus tilanteessa. Vainajalle saa pukea omat vaatteet itse tai antaa ne hautaustoimstolle joka sitte hoitaa pukemisen. Jos ei itse pysty pukemaan niin ennen siunausta näkee sitten vielä omissa vaatteissa.
me ollaa ort. ja meil oli arkku auki. vaatteet oli lempivaatteet ja teemu selänteen pelipaita ja anaheimin lippis. Mukaan laitettiin joululahjat( osa ) ja äidin kultainen risti kiedottiin käteen.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Tara80:Omaiset saa mennä pukemaan vainajan omiin vaatteisiin arkutuksen yhteydessä. Monestihan omaiset ovat läsnä arkutus tilanteessa. Vainajalle saa pukea omat vaatteet itse tai antaa ne hautaustoimstolle joka sitte hoitaa pukemisen. Jos ei itse pysty pukemaan niin ennen siunausta näkee sitten vielä omissa vaatteissa.
me ollaa ort. ja meil oli arkku auki. vaatteet oli lempivaatteet ja teemu selänteen pelipaita ja anaheimin lippis. Mukaan laitettiin joululahjat( osa ) ja äidin kultainen risti kiedottiin käteen.