vain mulle käy näin. alkaa tympiin tää homma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
laitoin hakupaperin oppisopimuskoulutukseen.
mulle soitettiin seuraavana päivänä ja sanottiin:
ollaan susta erittäin kiinnostuneita tämän sun hakemuksen perusteella, olisko sulla kiinnostusta tulla tällaseen ja tällaseen paikkaan töihin? olin että kylläkylläkyllä!!! ja sit mulle sanottiin,että ok,työt alkaa elokuussa,mutta haluttais nähdä sut vielä ennen sitä,tulisitko käymään sillon ja sillon? minä siihen et jes ja kylläkylläkyllä jee!!!

menin sinne ja ne kyseli multa miksi olen kiinnostunut alasta ja mitä kokemusta mulla on ja millanen perhe ja millanen ihminen mä olen ja kaikki meni ihan nappiin.

tänään ne soitti mulle et he laittaa tän paikan nyt julkiseen hakuun,et soitellaan ens kuussa osuuko meidän valinta suhun :o :o :o :o

mä tyhmä jo luulin et se paikka oli mun... :ashamed:

Jos firma hakee itse oppisopimus työntekijää niin silloin haun pitää olla julkinen. Kun menee itse kyselemään niin.. Voi itku kun en muista paremmin :ashamed: Olikohan kyse jostain irtisanomisista sun muistakin firman kohdalla.. EI muista :kieh: Mutta tosi paska homma! Sun olis vain pitänyt sanoa, että mitä allekirjoitan.. Ehkä he halusivat nähdä löytyykö muitakin kiinnostuneita ja kenties jo hieman pätevämpiä.. Kyllä mua harmittaisi myös ihan kamalasti! Tässä suunnittelen ja yritän päättää mikä muista tulee seuraavaksi "isona", varsin rasittava vaihe tämäkin..

Yhteistyössä