Vain me kaksi tiesimme, sinä ja minä

Tuuli todella vinkui pienen saaren mökin nurkissa. Aallot löivät ylös rantakalliolle. Sade tuli niin kovana, että tuntui kuin pisarat olisivat pieniä neuloja jotka poskille löivät. Taivas tummui ja tummui ja kohta se oli lähes synkän musta. Kuului miten ukkonen lähestyi.

Mantereen puolelta saatoimme juuri ja juuri erottaa pienen moottorin jonka oli tarkoitus tulla hakemaan meidät ja ylimääräiset varusteemme. Kesä lähestyi loppuaan ja aika mökillä oli loppumassa. Oli paljon tarvikkeita jotka piti kuljettaa pois saarelta. Ensimmäisessä ylimenossa olivat lapsemme, sinun vaimosi ja minun mieheni olleet osan tavaroiden kanssa pienessä moottoriveneessä. Katsoimme olevan parasta, että jäisimme odottamaan uutta hakua, sillä turvallisuuden takia emme ahtaneet venettä liian täyteen. Aallot löivät korkeina ja lapsetkin hieman pelkäsivät. Nyt seisoimme laiturilla ja näimme, että olitte päässeet turvallisesti perille. Moottoriveneen pitäisi nyt palata ja noutaa meidät, mutta näimme miten se vedettiin ylös ja kiinnitettiin maihin. Puhelin pirisi taskussasi ja kaivoit sen esiin. Puhelimeen soitti vaimosi joka kertoi, ettei kukaan uskaltanut nyt pienellä veneellä ulos. Hän ja mieheni olivat päättäneet lähteä lasten kanssa kotiin ja heistä jompi kumpi tulisi huomenna sitten hakemaan meidät. Olisiko se ok, hän kysyi. Katsoimme toisiamme ja ihmettelimme, olisiko mökkiin jäänyt mitään syömistä tai jotain, mitä ajankuluksi nakerrella, mutta ei kai meillä valinnan varaakaan ollut. Sovittiin asia niin, että jäämme.

Kannoimme tavarat takaisin mökkiin ja riisuimme vettävaluvat sadeasut. Mökki oli jo kylmä ja sytytimme takkaan iloisen tulen. Inventoimme tavaramme ja katsoimme olisiko tavaroihimme jäänyt jotain syömäkelpoista. Iloksemme löysimme paketin näkkileipää ja rasiallisen leikkelemakkaraa. Pengottuamme vielä lisää sattui käsiimme osumaan punaviinipakkaus ja puolikas chipsipussi. Kyllä, näillä pärjäisimme.

Istuimme alas ja teimme makkaralla silatut näkkileipäherkut. Lirutimme punaviinit kahteen lasiin ja nautimme olostamme. Oli oikeat punkkukutsut. Olimme olleet kaksi ihanaa viikkoa mökillä. Muistelimme hauskoja hetkiä ja nauroimme asioille miten hullusti kalastimme ja kuinka monta hienoa kalaa olimme menettäneet. Aika kului ja lisäilimme takkaan puita ja täytimme taas lasimme tämän hetken ensiluokan viinillä. Juttelimme ja analysoimme asioita joita olimme kokeneet ja mitä kaikkea lapsetkin olivat oppineet. Perheemme ovat aika kiinteästi tekemisissä toistemme kanssa ja tiedämme tarkastikin toistemme suunnitelmista. Puheluita tuli mantereen puolelta ja kerrottiin miten kaikki oli kotona hyvin. Lapset kertoivat myös miten kovassa myrskyssä he olivat olleet, mutta hyvin päässeet rantaan. Itse kerroimme istuvamme mökin ikkunasta katsellen ja odottavamme, että myrsky laantuisi ja pääsisimme kotiin. Ja miten ikävä meillä on. Oikeastaan meillä oli ihan mukava olotila, sitä vaan emme kotiin kertoneet.

Tuli paukahteli takassa ja sade löi rumpua peltikatolla. Ikkunalasi ropisi kun sadepisarat iskivät siihen. Tuuli oli löytänyt jonkin ovelan paikan mihin puhalsi ja sai ajoittain aikaan korkean ja pitkän vihellyksen. Istuimme hetken hiljaa ja ajatuksemme kulki omia teitään. Minulla ne loikkivat kodin ja täällä olon väliä. Ja olihan se hieman vierasta, että en kaksistaan mökissä ollut mieheni kanssa vaan toisen miehen. Tosin tutun ja hyvän ystävän kanssa.

Minua alkoi punaviini kuumottamaan ja äkkiä kaikki tuntui niin kodikkaalle ja lämpimälle. Chipsipussi rapsahteli kun upotimme kätemme sinne ja noukimme herkkulastujamme suuhun. Sitten muistin, että jossain minulla oli pakattuna tuubillinen suklaanmakuista kermavaahtoa. Löysin sen kassistani. Pursotin tuubista sormenpäähäni pienen palleron ja pistin suuhun. Kallistin viiniä mukaan ja ai että oli hyvää. Halusit myös maistaa ja pursotin vaahtoa suoraan suuhusi. Vaahtoa purskahti myös leuallesi. Kun nauroin sille niin väänsit tuubin kädestäni ja pakotit minut pysymään aloillani voidaksesi kostaa vahinkoni. Suklaista vaahtoa valui suuhuni ja valui suupielestä poskelle. Pyyhit sormellasi poskeni puhtaaksi, mutta se ei näköjään auttanut sillä pian nuolit poskeani ja suupieleni. Vääntelehdin ja nauroin ja sinä painoit minua kohden lattiaa. Annoin periksi. Siitä tuli pitkä ja tulinen suudelma, suklaanmakuinen ja minä antauduin täysin ja huomasin miten sinäkin sytyit. Suutelit minua kaulalle ja rinnoille. Nappi napilta avasit kesämekkoni napit ja hyväilit rintaliivien päältä rintojani. Ihoni kihelmöi käsiesi alla kun hyväilit kupeitani ja suutelit rintojen väliä. Kohotin itseni hieman kaarelle kun kätesi olivat jalkojeni välissä. Voihkaisin hieman kun kätesi meni pikkuhousujen sisäpuolelle. Hymyilit kun tunnustelit miten olin kostunut ajatuksissani sinä ja sinun toimintasi. Kohottauduin hieman, että sinun oli helpompi avata rintaliivini hakaset. Samalla vedin t-paitasi pääsi yli. Käteni tanssivat vartalollasi ja suutelin sinua joka puolelta mihin vaan yletyin. Tuoksuit auringolle ja merelle, tuoksusi oli myös kiimainen. Pursotit kermaista suklaavaahtoa rinnoilleni ja nuolit ja imit sen innolla taas pois. Riisuit pikkuhousuni ja siinä olin edessäsi nyt täysin alasti. Silmistäsi näin miten tätä olit halunnut ja nyt sen saanut. Levitit hitaasti jalkojani ja tunsin miten suklainen vaahto levisi sisäreisilleni ja ylös häpykummulle. Sinä nuolit kaiken varoen koskemasta klitorista ja hipaisemattakaan koko avointa kaipauksen lähdettä. Olin haljeta himosta ja halusin vaan vetää sinut itseeni ja sisääni. Nopeasti ja voimalla, häikäilemättömästi.

Oli vuoroni ottaa komento. Nousin istualleni ja napitin auki housusi. Minusta on aina tuntunut toiminta sellaiseksi kuin pakettia avatessa ja jonka sisältöä ei tunne. Tulisinko pitämään näkemästäni? Olimme kyllä aiemmin nähneet toisemme alasti, mutta ei näin niin kuin nyt. Kun näin kovan kullisi en voinut muuta kuin kumartua sitä kohti ja ottaa se suuhuni. Se oli kuuma ja ihanan jäntevä ihan kuten hyvän kullin pitääkin. Tuoksusi oli ihana ja se kiihotti minua enempi ja enempi. Kuulin halun huokauksesi ja tunsin miten laitoit kätesi päälaelleni. Imin mielelläni miehisyyttäsi ja maistoin sen makua. Näykin varovasti ja nuolin terskaa, nuolin vartta ja puristelin kiveksiä. Voi miten nautin kun kuulin kiihkeän hengityksesi ja tunsin vartalosi värähdykset. Kun huomasin tulossa olevan purkauksen lopetin heti. Puhaltelin kevyesti edessäni huojuvaa kalua ja sen kiiltävää terskaa. Jos mies osaa uikuttaa, niin sinä teit sitä nyt. Pakotin sinut takan eteen ja olin polvillani vierelläsi. Suutelin kaulaasi ja rintaasi, joka paikkaa. Nousin päällesi ja asetin tulisen aukkoni niin lähelle kulliasi että se tunsi varmaan sen kosteuden ja lämmön, sen halun jota oli yltäkyllin. Kohottauduit ja lähenit ja minä vetäydyin. Suutelit rintojani ja hyväilit pakaroitani. Painauduin sinuun ja suutelin ja kuin salaa liu’uin kohti sinua ja niin kullisi imaisi minut. Huuliltani pääsi kirahdus ja onnen huokaisu. Koko vartaloni otti riemuiten vastaan kaiken sen mitä sai. Tunsin lihaksikkaan selkäsi kun sitä hyväilin. Tunsin kullisi liikkeet pillussani ja miten se valutti ylivuotavaa lemmennestettä reisillemme. Laskeuduit selällesi ja minä nousin päällesi ja ratsastin sinulla. Kätesi olivat rinnoillani ja minä painelin käsin häpykumpuani. Ojensin sormet kahta puolen kovaa kullinvartta ja tunsin miten se liikkui niiden välissä. Katsoin sinua ja näin miten himo sai sinut sokeaksi ja hulluksi. Ratsastin kiihkeämmin ja suljit silmäsi. Hidastin tahtia ja nousin kyykkyyn ja näin pystyin säätelemään kullisi sukelluksia sisääni. Nostelin itseäni hitaasti ylös ja taas alas ja hiki alkoi valua otsalta, niin sinun kuin minunkin.

Sitten tartuit minuun ja kieräytit minut ympäri. Olin allasi ja täysin alistettu sinulle. Pitkin lujin työnnöin otit minut ja minä kadotin hetkeksi itseni. Huone pyöri silmissäni ja sylini kiehui ja sykki. Vatsanpohja kipristeli ja tahattomat kouristukset koetteli ihanasti vartaloani. Kun avasin silmäni näin miten hymyilit:
”Haluatko lisää?”
”Haluan.”
”Nyt haluan maistaa sinua.”

Kasvosi katosivat näköpiiristä ja tunsin miten ne painautuivat reisieni väliin. Kohotin polviani ja avasin itseni sinulle. Huulesi olivat pehmeät ja kieli taitava. Ihanana lähestyi se tulviva aalto jota orgasmiksi kutsutaan. Kun tunsin miten veit sormen pyllyyni luulin, että seinät kaatuvat päällemme ja hautaisivat meidät ikuisesti mökkiimme. Kun olin selvinnyt rajusta kamppailusta orgasmin pauloissa, niin tunsin miten upposit taas sisääni. Naimme nyt rauhallisesti ja pitkään toisiamme hyväillen ja suukotellen. Kaiken päätteeksi sain ihanan annoksen spermaa sisääni. Tunsin miten sitä valui hitaasti ulos, mutta annoin valua. Ihanaa.

Lepäilimme ja tuokioitten kuluttua nousimme ja menimme vihdoinkin sänkyyn. Siinä olimme ja nautimme toisistamme monta tuntia. Aamulla sitten seisoimme pakkauksinemme laiturilla kun moottorivene tuli meitä hakemaan. Emme koskaan ole puhuneet siitä mitä tapahtui, mutta ainakin minä toivoisin, että se tapahtuisi vielä uudestaan.
 

Yhteistyössä