Vain kauniit naiset ejakuloi????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä kysymys ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä kysymys ;)

Vieras
Siis kysymys tuntuu tyhmältä. Mutta kokemuksen (muiden) perusteella alkaa tuntumaan siltä että vain kauniit naiset ovar saanneet ejakuloinnin lahjan. Onko tosiaan näin luonto suunnitellut asiat?? Kokemuksia, sekä miehiltä että naisilta!!

Itse olen nainen, joka ei ejakuloi ;-))

Olen ejakuloinut vain yhdessä suhteessa ja miehen kanssa, joka oli minulle seksuaalisesti taivas.Meillä oli todella hyvä yhteensopivuus joka tavalla. Hänenkään kanssaan se ei tietenkään tapahtunut joka kerran, vaan joskus...sanoisinko joka 5 kerralla. Olin silloin todella kiihottunut ja usein jo saanut orgasmin tai orgasmeja,kun se alkoi. Oi niitä aikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysymys ;):
...alkaa tuntumaan siltä että vain kauniit naiset ovar saanneet ejakuloinnin lahjan. Onko tosiaan näin luonto suunnitellut asiat?? ...

Kahteen ejalkuoivaan naiseen ole törmännyt ja heitä kumpaakaan ei parhaalla tahdollakaan voinut sanoa kauniiksi. Oma kokemukseni on, että vähemmän kauniit naiset, mikäli ovat sinut itsensä kanssa, ovat parhaita seksissä. Ehkä se on niin, että ruma nainen joutuu panostamaan seksiin saadakseen miehen pidettyä. Kaunis luottaa pelkkään ulkonäköönsä.

Vaikka noin yleisesti ottaen sitä , miten nainen toimii ja ja nauttii seksistä, ei yksioikoisesti voi kyllä päätellä ulkonäöstä. Mieluumminkin sitä voi arvailla olemuksesta ja sekään ei takaa mitään kun vaatteet heitetään pois. Ainoa keino päästä siitä selville on kokeilla ja ennenkaikkea opetella tuntemaan nainen ja hänen mieltymyksensä.

En ole ruma, mutta en kauniskaan, mutta ejakuloin. Katson että omaan hyvän itsetunnon ja elämänkokemuksen. Ei mielestäni tässä muuta tarvita kuin se, että on sinut itsensä kanssa ja todella kiihottunut ja että luottaa mieheen, jonka kanssa on ja että voi olla sängyssä ja suhteessa muutenkin oma itsensä, eli antautuu estoitta. Olen vajaa viisikymppinen, eli en enää nuori, mutta intohimoinen ja seksikäs nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja plos:
Siis eikö toi naisten ejakulaatio ole sitä että on huonot lantionpohjanlihakset ja virtsaa karkaa kun väsyneet lihakset supistuu orgasmissa?

Puuh, no ei tod.. Kyllä itse saan sopivan kiihkeässä seksissä ejakulaatioita joka kerta melkein. 166/60 mittarissa - joo hiukan pullukka. Erilaisissa jumpissa käyn kahdesti - kolmesti viikossa, treenaan säännöllisesti paikkoja kuullillla ja seksillä. Ihan nätiksi sanovat. Tuskin se kastelu loppuisikaan, vaikka hiukset leikkaisi mammamaisesti tai naamaansa viiltelisi :-S Vai mikä rumaksi katsotaan?

Onko tämä ejakulointi nyt seuraava juttu, jonka vain kauniit ja seksikkäät naiset osaavat ja jota pitää tavoitella, jotta olisi kaunis ja seksikäs... Huomaako sitä edes aina?

Naurettavaa myös tuo, että naisen seksitaidot liittyisivät ulkonäköön. Kyllä kumppani vaikuttaa hieman enemmän siihen kuinka villiksi sängyssä heittäytyy...

Ei yhdyntä ole ainut keino jolla voit tyydyttää naisesi. Hän saa parhaat orgut kun ensin hyväilet hänen tissejään, sitten siirryt masuun, sitten pyllyyn. Lopuksi hyväilet sormellasi hänen klitoristaan ja työnnät sormet mahdollisimman syvälle pimpsukkaan. Ulkonäöllä ei ilmeisesti ole mitään merkitystä, naisen luonteella ja haluilla kyllä. Jotkut naiset pitävät eläimellisenä takaapäin panoa eivätkä saa siitä orgasmia.