"Vain idiootit saavat veronpalautusta."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi on!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kiivi";30487303]mulle oli päivän selvä asia mitä microsft tekee myöhemmin joka tietysti nosti hetkeksi osakekursseja :)[/QUOTE]

Mikä asiantuntija, millainen salkku sulla on=?

[QUOTE="Kiivi";30487315]ei mulla ole salkkuja pitäisi kyllä alkaa kun niitä muutenkin harrastuksen vuoksi tarkkailen. Se oli vaan ilmanen vinkki muille :( olin ite juuri koulussa ja työharjoittelussa sanoin toki hmm isomalle että sijoittaisi 10 tonnia mutta jahkailevan luonteen vuoksi missasi yli 20 donan voitot muutamassa kuussa.[/QUOTE]

Jep ja kaikillehan tuo aina onnistuu ;) Talvivaarassa ja Nokiassakin lähes kaikki nettosivat :)

[QUOTE="kiivi";30487329]otetaan esim nokia vuosikatsauksethan romahduttaa arvoa markkinoilla tai nostaa. Niimpä seuraa myynnin lukuja?[/QUOTE]

Jep, esimerkki sulle. joku 10% piensijoittajista onnistuu saamaan edes kohtuullista korkoa osakesijoituksillaan.

Jep, esimerkki sulle. joku 10% piensijoittajista onnistuu saamaan edes kohtuullista korkoa osakesijoituksillaan.

Joo itse asiassa muistankin että meillä oli koulussa ysillä se oli hauska. virtuaali 20 donaa piti sijoittaa osakkeisiin ja kattoa puolen vuoden päästä paljon on. Meillä kahella se oli 6500 euroa voittoa ei nyt tarkalleen muista.. Oli tietysti varmaa Koneen osaketta :)

toki pörssi keinottelu joka johtaa moniin ogelmiin ihmisten parissa johtaa minulla moraaliseen ongelmaan.
Pidän kuitenkin moraaliani tärkeämpänä loppujen lopuksi.

Meillä oli tarkkaan laskettu mutta loppuvuodesta tulikin sitten yllätysremontti ja saatiin täydet kotitalousvähennykset. Tyhmempää olisi ollut jättää vähennysoikeus käyttämättä :)

Yhteistyössä