Vain 2 pointsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Annuli-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-Annuli-

Vieras
Siis Frasin jätskitötterövohveli, josta menee 1 piste. Sisälle Valion Ruutujätskiä 25 grammaa, menee 1 piste. Eli yhteensä 2 pistettä! Minulle tämä oli ihana oivallus ja just sopiva kahvin kanssa. =)

Kertokaa te muutkin hyviä ideoita?!

Jeps, kuulosta todella pieneltä määrältä.. käytän digitaalista ruokavaakaa ja kun laitan ilmavasti lusikalla tötterön sisälle jätskiä, niin se on yllättäen aika riittävä. Toki jos laittaa 50 grammaa, niin siltikin menee vain 3 pointsia. Kokeile ihmeessä, tämä sopii etenkin sellaisiin epätoivoisiin päiviin, kun ei meinaa pisteet riittää ja silti haluaisi kahvin kanssa muutakin kuin pari muumi-keksiä =)

Kiitos vinkistä! Mun herkkulöytö on Pirkan tuulihatut, ne löytyy pakastealtaasta. Sulatetaan vaan huoneenlämmössä, sisällä on jotain kermanmakuista mössöä ja menee vain 1 piste mokomasta, slurps :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2005 klo 22:50 Miia kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Mun herkkulöytö on Pirkan tuulihatut, ne löytyy pakastealtaasta. Sulatetaan vaan huoneenlämmössä, sisällä on jotain kermanmakuista mössöä ja menee vain 1 piste mokomasta, slurps :p

Mistä tiedät?
Siis sillä kysyn, kun joskus tuntuu et jotkut pisteet on keksitty omasta päästä, en siis sinua syytä mut haluaisin tietää et kuka on pisteet määritelly tässä tapauksessa. :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2005 klo 09:10 Maamikki kirjoitti:
Mistä tiedät?
Siis sillä kysyn, kun joskus tuntuu et jotkut pisteet on keksitty omasta päästä, en siis sinua syytä mut haluaisin tietää et kuka on pisteet määritelly tässä tapauksessa. :flower:

Ainakin siinä PVn rompulla on mahdollista lisätä omia ruoka-aineita. Rompulle annetaan kalorimäärä ja rasvan osuus / 100g, annoksen suuruus jne. ja sit romppu laskee ruoan pisteet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2005 klo 09:20 Shaina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2005 klo 09:10 Maamikki kirjoitti:
Mistä tiedät?

Ainakin siinä PVn rompulla on mahdollista lisätä omia ruoka-aineita. Rompulle annetaan kalorimäärä ja rasvan osuus / 100g, annoksen suuruus jne. ja sit romppu laskee ruoan pisteet.

ai jaa, no se onkin hyvä, itse laskeskelen pisteitä ihan itsekseni enkä tiedä rompusta.

Romppu on mun mielestä aika kätevä, kun ei siinä läpyskävihkosessa ole kaikkia ruokia. Ja paljon on tullut uutta esim. näitä vähärasvaisia juustoja. Rompullakin vähärasvaisin oli 15% ja nythän markkinoilla on jo 5%. Toi mun romppu onkin kyllä jo varmaan viitisen vuotta vanha :/ Mut asiansa ajaa varsin hyvin.

Yhteistyössä