vaimoni palstailee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalle82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalle82

Vieras
miten on kun vahingossa selailin yhteisen tietokoneemme sivuhistoriaa, tiedän ettei se ole kovin hyväksyttävää mutta välillä tuntuu siltä että haluaisin tietää minkä parissa vaimoni kuluttaa aikaa. Hän kuitenkin istuu usein neljäkin tuntia koneellaan illasta.
Usein hän säpsähtelee lähestyessäni, sulkee välilehdet ja koittaa siirtää huomioni muualle, esimerkiksi vihjailemalla seksistä (jota ei sitten kuitenkaan koskaan kuulu).
Olin varautunut joko treffipalstoihin tai luottokorttini väärinkäyttöön.
Mitään ei löytynyt, mutta ilmeisesti vaimoni viettää hyvin paljon aikaa kaksplussalla ja vauvapalstalla. Mietin, että mikäköhän vaimoni nikki mahtaa olla. Vaimoni on kuitenkin akateemisesti koulutettu ja arvostetussa työssä. Hetken palstaa selailtuani ihmettelenkin että tunnenko ihmistä ollenkaan.

Näin miehen kysyn teiltä:
Mikä tässä palstassa teitä naisia oikein kiehtoo jopa tuntikausia päivässä?

Monet ihmiset on sosiaalisia ja kiinnostuneita muiden mielipiteistä. Palstailen siis siksi, että on mielenkiintoista lukea mitä ihmiset ovat mieltä mistäkin ja samalla osallistua itsekin ja tuoda omia mielipiteitään esiin.

Täällä on paljon aktiivista keskustelua, mutta vaikka vaimosi palstailisi paljon, ei pidä olettaa, että hän osallistuu kaikkiin täällä käytäviin keskusteluihin. Itsekin jotenkin puoliautomaattisesti skippaan monet aihealueet ja aloitukset, koska ne eivät kiinnosta.

Joo, ei tässä silleen mitään ongelmaa ookkaan, mutta jotenkin en osannut kuvitella, että nämä aiheet kiinnostaisivat vaimoani niin paljon, tai et hän ei kehtaisi sitten mulle sanoa viettävänsä aikaa täällä.
Ainakaan niin paljon, että iltaisin mieluummin viettää aikaansa koneella kuin mun kanssa.

Joo, ei tässä silleen mitään ongelmaa ookkaan, mutta jotenkin en osannut kuvitella, että nämä aiheet kiinnostaisivat vaimoani niin paljon, tai et hän ei kehtaisi sitten mulle sanoa viettävänsä aikaa täällä.
Ainakaan niin paljon, että iltaisin mieluummin viettää aikaansa koneella kuin mun kanssa.

Todellisuudessa juuri kukaan ei kehtaa myöntää tutuilleen palstailevansa täällä.

täällä taitaa notkua aika paljonkin porukkaa, joilla on akateeminen koulutus ja jopa arvostettu työ. Tämä on pienoismaailma - näkee mitä ihmisten päässä liikkuu. Hyvässä ja pahassa. Interaktiomahdollisuuskin on. Älykäs ihminen saattaa jäädä sellaiseen koukkuun että napsahtaa.

täällä taitaa notkua aika paljonkin porukkaa, joilla on akateeminen koulutus ja jopa arvostettu työ. Tämä on pienoismaailma - näkee mitä ihmisten päässä liikkuu. Hyvässä ja pahassa. Interaktiomahdollisuuskin on. Älykäs ihminen saattaa jäädä sellaiseen koukkuun että napsahtaa.

Ilman muuta. Ajattelinkin, että jos mies on duunari, niin saattaa äkkiä palsta muodostua mielenkiintoisemmaksi paikaksi viettää aikaansa.

Mä oon oppinu olemaan sulkematta välilehtiä kun mies tulee huoneeseen :D

Joskus niin tein, aluksi, kun mies meni vaikeaksi kun näki vaikkapa että luen synnyttämisestä, välilihanrepeämisistä, ovulaatiolimoista sun muista, mutta nyt kun en niin varo että tuo näkee mitä luen, ei sekään oo enää moksiskaan :D Kai mää koitin säästää vaan miestä siltä :D

Hetet: olen itse duunari-ammatissa, mutta olen kiinnostunut yhteiskunnallisista aiheista ja vaimoni kanssa toisinaan keskustelen syvällisesti monista aiheista.

Astrolabe: palstaa viikonlopun selattuani ihmettelen miksi vaimoni (ja monet muutkin) salailevat asiaa koska tämä kuitenkin pyörii suurelta osalta vain tavallisen elämän ja arjen ympärillä.

Miksi ihmiset kokevat niin suurta tarvetta saada tietää esimerkiksi minkäikäiset lapset istuvat vielä rattaissa, tai mihin lapset puetaan seuraavalla viikolla ?

Toisaalta täällä keskustellaan pettämisestä, eroaikeista yms. Joten väkisinkin mietin mitä vaimoni on tänne meistä kirjoittanut.

demotivational-posters-going-undercover.jpg

No etkö itse ole kiinnostunut mistään "ei-tärkeästä"? Onko kaikki kiinnostuksen kohteesi jollain tapaa yhteiskunnallisesti merkittäviä tmv.? Se nyt on vain yksi tapa viettää aikaansa keskustellen vaikkapa siitä, minkä ikäiset lapset istuvat vielä rattaissa.

dah: En olisi minäkään osannut, mutta termi toistuu aika usein keskusteluisssa. Olen tän viikonlopun ajan lueskellut keskusteluja ja omaksun kyllä tällaiset jutut aika nopeesti, vaikka oonkin vain duunari - mitä täällä ilmeisesti aika paljon halveksutaan.

Tytsi89: Mut mä mietinkin, että tunnenko enää vaimoani, kun mun mielestä jotenkin tämä palsta ei kuvasta hänen persoonaansa.

Tosin tällainen, että joku vastaa johonkin omiin pohdintoihin, oli aika koukuttavaa. Tuli ihan uusia näkökulmia. Mut mä haluaisin olla itse se vaimolleni, jonka kans mietitään yhessä asioista. Kavereita hänellä ei kyllä kamalasti ole, ja sitä näkökulmaahan mulla ei ole. Ihan mielenkiintoista!

Tosin tällainen, että joku vastaa johonkin omiin pohdintoihin, oli aika koukuttavaa. Tuli ihan uusia näkökulmia. Mut mä haluaisin olla itse se vaimolleni, jonka kans mietitään yhessä asioista. Kavereita hänellä ei kyllä kamalasti ole, ja sitä näkökulmaahan mulla ei ole. Ihan mielenkiintoista!

Välillä me käytetään tough lovea ja annetaan toisen kuulla kunniansa. Tai sitten me keräännymme välittävään ryhmähaliin. Jaamme neuvoja tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tarjoamme kaikupohjaa ideoille ja säälimättä ammumme alas toimimattomat. :saint:

Uusimmat

Yhteistyössä