vaimoni omissa puuhissa

Eräänä päivänä päätin lähteä kotiin aikaisemmin koska lapsemme olivat päivähoidossa. Tultuani kotiin ihmettelin kun vaimo ei tullutkaan ovelle. Joten riisuin vaatteeni ja kuulin samalla voihkintaa makuuhuoneesta. Menin hiljaa makuuhuoneeseen ja näin että vaimoni hieroi itseään hieromasauvalla jonka hankin hänelle aikaisemmin. Hän oli niin kiihkon vallassa ettei huomannut että katselin häntä. Kaluni jäykistyi heti ja seurasin häntä tovin ennenkuin riisuin vaatteeni ja menin auttamaan häntä- Nuolin hänen turvonneita häpyhuulia ja ei mennyt aikaakaan kun hän sai orgasmin ja vapisi sängyllä. Jatkoin vielä nuolemista ja hän voihki. Hetken kuluttua hän totesi minulle että nyt on sinun vuorosi. Hän otti kaapista aamutakin vyön ja sitoi minut käsistä kiinni sänkyyn. Tämä kiihotti minua vielä enemmän ja hän alkoi hieromaan kaluani
 
hän on aivan uskomaton hieromaan. Hän kiertää päästä,r.unkkaa välillä hitaasti ja välillä nopeasti ja juuri oikealla hetkellä hän lopettaa ja katsoo minua sen näköisenä että haluatko muutakin. Tämän jälkeen hän jatkaa käsittelyä ja ottaa hieromasauvan jolla hieroo kaluani. Olen laueata hänen käsilleen kun hän lopettaa. Hetken kuluttua hän kaivaa esiin kortsun ja laittaa sen kaluni päälle. Tämän jälkeen hän tuo p.illunsa kasvojeni eteen ja käskee minun nuolla sitä pitkään ja hitaasti. Kuulen kuinka hän alkaa voihkia ja sanoo että nyt haluaa k.yrpää. Hän irroittaa minut ja komennan hänet heti nelinkontin sängylle. Upotan kivikovan kaluni takaapäin hänen syövereihin ja hän suorastaan kerjää että nain häntä kovaa eikä menee aikaakaan kunnes laukean ja kietoudumme yhteen sängylle. Vaimoni sanoi että saan tulla aikaisemmin kotia useamminkin...
 
Muuten hyvä, mutta nainen jäi ilman vaikka hän oli tyydyttämisensä ensin aloittanut. Mies sai ja vaimo oli tyytyväinen siitä, saat tulla useamminkin aikaisin kotiin.
Olisit voinut keksiä naisellekin orgasmin...
 

Yhteistyössä