Vaimon täti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin tämän tapahtuessa n. 40-vuotias perheenisä. Olin kesälomallani tekemässä remonttia vaimoni kotona. Vaimo oli töissä ja nuorin lapsemme kesäleirillä. Tein päivän hommia anoppilassa, jossa oli kyläilemässä myös vaimoni täti Raija. Raija on minua n. 20 vuotta vanhempi, rintava lyhythiuksinen täti. Anoppilassa on pihasauna, joka lämpesi kesällä joka ilta. Tulin hommistani ja rupesin lämmittämään saunaa. Aikomus oli yöpyä anoppilassa vaimon vanhassa huoneessa, koska kotiin oli n. 100 km. Sauna alkoi olla lämmin ja riisuin hikiset työvaatteeni terassille. Otin pyyhkeen vyötärölle ja lähdin hakemaan saunaolutta jääkaapista. Raija oli talon takapihalla aurinkotuolissa, bikinit päällään. Isot rinnat roikkuivat sivuilla ja jalat olivat lievästi harallaan. Katselin sivusilmällä, että hyvän näköinen tätihän tuo on. Raijalla oli puoliksi juotu valkoviinipullo varjossa tuolin alla. Huomasin, että Raijakin vilkuili minua aurinkolippansa alta. Menin saunaan, heittelin löylyä ja nautin kylmästä juomasta. Pesin itseni kiukaan vesisäiliöstä sekoitetulla vedellä. Kalukin sai huolellisen pesun ja jäykistyi, kun ajattelin terassilla makaavaa Raijaa. Menin saunan pukuhuoneeseen ja yhtäkkiä ovi aukesi ja Raija pamahti sisään. Seisoin alastomana hänen edessään, mutta otin pian pyyhkeen koukusta ja kietaisin sen vyötärölle. Raija kysyi, että mikä täällä kestää, hänkin odottaa jo saunaan pääsyä. Sanoin, että olen juuri valmis ja keräilin tavarani. Osoitin Raijalle puhdasta pyyhettä ja sanoin, että kipossa on sekoitettua pesuvettä. Kun olin lähdössä ulos, Raija pyysi, että voisitko avata bikinin solmun, kun minulla on olkapää niin kipeä? Hän kääntyi selin minuun ja minä avasin solmun ja jätin narut roikkumaan. Raija tipautti yläosan pois, peitti rintansa käsivarrellaan ja kääntyi minuun päin. Jäin pariksi sekunniksi tuijottamaan ja kun huomasin, että Raija hymyilee teolleni, käännyin ja lähdin ulos.

Menin ajoissa nukkumaan, koska aamulla oli viileää ja mukava aloittaa työt. Kuulin, että anoppi ja Raija ottivat iltaviiniä ja kikattivat keittiössä. Anopilla oli oma makuuhuone, Raija nukkui minun huoneeni vieressä. Yöllä kävi niin, että Raija hiipi huoneeseeni, veti oven kiinni ja tuli ohuessa yöasussaan viereeni. Hän laittoi käden peiton alle ja vei sen kalulleni. Havahduin siinä vaiheessa, kun käsi runkkasi kulliani ja viinin hajuinen suu suuteli minua. Raija heitti peiton sivuun, veti bokserini pois ja näytti minulle, että hys hys. Hän nosti yöasun helmaa ja näin tuuhean karvakolmion. Kullinin seisoi vasten vatsaa ja Raija nousi päälleni. Hän ohjasi kullin kädellään märän pillun huulille ja istui alas lantiotani vasten. Pillu tuntui todella hyvältä ja tilanne oli muutenkin pervon kiihottava. Raija nojasi käsillään rintaani vasten ja keinutti lantiotaan, kulli oli ihan pohjassa. Raijan yöasu oli v-aukkoinen ja kävin aukosta käsiksi hänen rintoihin. Venytin aukkoa ja nostin toisen rinnan ulos. Se oli isoin tissi, mitä olen leiponut. Raija huokaili jo kovaa, minäkin nautin ja hieroin ja venyttelin Raijan nänniä. Hän painoi häpyään kovaa minua vasten ja suun vääntyessä hän tärisi hieman ja pysähtyi. Minä jäin vähää vaille purkautumista ja harmikseni Raija nousi ylös ja kulli jäi sojottamaan vapaana. Raija suuteli minua ja sanoi, että kiitos. Vastasin, että ole hyvä vaan, mutta minäkin haluaisin laueta. - Voisitko runkata kulliani? Raija hymyili ja tarttui kovaan kulliini. Hän veteli sitä edestakaisin ja ihailin hänen isoja heiluvia tissejä. Tunsin tulevani pian ja nousin kontilleni sängylle. Sanoin Raijalle, että menee polvilleen sängyn viereen. Hän teki työtä käskettyä ja nosti isoja tissejä yhteen ja hieroi niitä. Suuntasin kullini rintoja kohti, runkkasin loppukirin ja ruiskin spermat tädin yöpuvulle ja kaulalle. Raija nousi ylös ja lähti huoneesta.

Aamulla kelloni herätti puoli seitsemän ja nousin kahvin keittoon. Anoppi oli keittiössä ja kyseli nukuinko hyvin? Söin aamupalan ja lähdin hommiin. Raija tuli työmaalleni kymmenen tienoilla. Yllään kaunis ohut kesämekko ja hellehattu. Hän kehui työni jälkeä ja taitojani. Sanoi, että anoppi on lähdössä illalla kokoukseen, voisimme saunoa yhdessä.
 

Yhteistyössä