Vaimon lainaus

  • Viestiketjun aloittaja swingeri
  • Ensimmäinen viesti
Xl vaimon mies
Vaimolla on tuttuja pohjoisessa,hän käy siellä yleensä kesällä. Siellä on joku Hessu olen kuvan nähnyt nai vaimoa varmaan joka päivä sen viikon. Olen luvan antanut vaimo kun tulee takaisin,usei sanoo olen lutka saat tehdä minulle mitä haluat.
 
sopulitko
Vaimolla on tuttuja pohjoisessa,hän käy siellä yleensä kesällä. Siellä on joku Hessu olen kuvan nähnyt nai vaimoa varmaan joka päivä sen viikon. Olen luvan antanut vaimo kun tulee takaisin,usei sanoo olen lutka saat tehdä minulle mitä haluat.
Pari kertaa vuodessa minunkin vaimo käy pohjoisessa naisporukalla, naitattavat itseään kylliksi ja sitten palaavat muutaman päivän päästä tosi väsyneenä. Joskus vakkarit nai ja joskus lennosta otetut, näin kertoivat, eikä ole vielä kulunut loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Pari kertaa vuodessa minunkin vaimo käy pohjoisessa naisporukalla, naitattavat itseään kylliksi ja sitten palaavat muutaman päivän päästä tosi väsyneenä. Joskus vakkarit nai ja joskus lennosta otetut, näin kertoivat, eikä ole vielä kulunut loppuun.
Mun vaimoni käy useita kertoja vuodessa työmatkoillaan ja yöt hotellissa,nytkin on,ja kotiutuu hyvin väsyneenä ja taitaa olla niitä vakkareitakin koska samassa porukassa liikkuvat. En oo kans huomannu et ois käytössä kulunu.
 
Viimeksi muokattu:
Juhannusyössä
Kuinka moni on lainannut tai olisi valmis lainaamaan vaimoa vieraalle?
Pari kesää sitten olimme juhannuksena vaimoni kanssa ystävien luona maalla. Sinne oli kertynyt porukkaa niin paljon että meidänkin asuntovaunuun kömpi nukkumaan nuori parikymppinen kaveri.
Meinasi ruveta lattialle makuupussiin nukkumaan mutta minä sanoin viinipäissäni että tule vaan meidän kanssa tänne sängylle ja nauroin jos osaat pitää suus kiinni niin saat panna vaimoani. Kaveri sanoi kyllä minä tässä pärjäilen. Aamuyöstä kun heräsin valtavaan janontunteeseen huomasin että sotilas nukkui maakuupussissa meidän sängyllä vaimon toisella puolella.
Aamulla kun vaimon kanssa olimme heränneet niin hän kysyi minulta muistatko mitä lupasit viime yönä, sanoin vain että kyllähän minä perhana muistan. En ole tänäkään päivänä kysynyt vaimolta saiko kaveri, enkä ole nähnyt sotamiestäkään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kuinka moni on lainannut tai olisi valmis lainaamaan vaimoa vieraalle?
Minä en suorastaan lainannut, , oli vaimon kanssa puhetta että Heikillä ei ole ollut naista pitkään aikaan ja hyvä iso kalu menee hukkaan.. Vaimo oli humalassa mennyt Heikin luokse illalla kun olin poissa paikkakunnalta. laskenyt mekon lattialle ja mennyt viereen. Heikki oli imenyt nännejä ja sormettanut kiimasena. Vaimo Satu oli ottanut kalun housuista ja huomannut kuinka valtava se oli yrittänyt imeä mutta himossaan oli noussut päälle oli tuntenut mieletöntä kiimaa kun vieras kalu nai pohjaan asti, Oli saanut orgasmin melkein heti ja skruitannut, Heikki oli säikähtänyt ja kääntänyt vaimon sivuun. Vaimo oli kertonut kun nainen naaraana on kiimassa siltä tulee kaikkia nesteitä ulos Heikki oli nainut takaa ja kuiskinut saat nyt hevosen kalua. Vaimo kun hoitaa hevosia oli kiihottunut valtavasti kun kun on nähnyt hevosen kalun jäykkänä. Oli skruittaillut kunnolla ja orgasmi oli ollut järisyttävä Heikiltä oli tullut paljon spermaa,Heikki oli nainut yö aikana useasti.
Nyt vaimo on halukas uusimaan kokemuksen ja haluaa minut mukaan niin saisi kahta isoa. Haluan nähdä miten vaimo nauttii.
 
vierailija
Tässä on riskinsä, lainasin ja nyt sitten se mies on exän uusi mies, omaa valtavan kullin, itselläni ei mikään pieni 19,5 cm pituus ja halkaisija 6 cm mutta tällä uudella miehellä 26cm ja halkaisija 9 cm ja muistan ne kerrat kun vaimo vikisi että täyttää pillun ihan ääriä myöten, ikinä kanssani ei ex saanut niin järisyttäviä orgasmeja kuin tämä mies pystyi tuottamaan. On toki varmasti muitakin syitä, ei voinut sietää ylipainoani ja tämä uusi mies on sellainen urheilullinen pitkä kaveri. Ehkä myös olin nössö, nykyinen pitää exän kurissa, on kuulemma niiiiin MIES ettei minua vätystä voi verrata. Olimme kuitenkin onnellisia ennen tätä tapahtumaketjua. Miettikää millä asioilla leikitte !!!
 
vierailija
Vaimo ei ole kysynyt lupaa, antaa pilluaan kenelle haluaa. En tiedä kuinka moni on häntä pannut, mutta on kyllä kertonut rivoja juttuja. Ennen kun lähtee nussimaan on ilkeä, kun sitten tulee hyvin pantuna pakottaa häpeämään ensin, mutta sitten on kiltti ja antaa nussia. Hyvältä tuntuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä