vaimon jatkuva kälkäkys

En tiedä mitä voisin enää tehdä suhteeni eteen. Minulla ja vaimollani on kolme poikaa, joista ensimmäinen on jo lähtenyt pesästä.
Hänen kanssaan minulla oli todella huonot välit niin kauan kuin 18-vuotta. Joo eli koko sen ajan kun hän asui kotona, mutta kun muutti, niin suhdekin parantui, ainakin tuntuu siltä.

Keskimmäisen pojan kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia minkään asian suhteen. Täyttää 18-vuotta kesällä.

Mutta tämä hännänheikki se vasta osaakin olla oikea mulkku....
Poika on vasta kahdentoista mutta osaa kyllä kaikki vittumaisuudet isäänsä kohtaan mutta on kylläkin aikamoinen tuuliviiri siinä mielessä että joskus äiti on täysmulkku ja taas huomenna isä on tosimulkku.
Ja eihän tässä muuten mitään, mutta kun äiti on niin lepsu ettei osaa komentaa lastansa oikein, koska niin pitää lapsestaan, vaikka tekisi mitä tahansa väärin. Poika on ollut jo kertaalleen lastenkodissa, koska lopetti koulunkäynnin kokonaan.
Se oli tosiaan rankkaa koska oven taakse tuli kaksi poliisia ja kaksi sossun työntekijää. Poliisit vetivät pojan vaatteista repien väkisin mukaansa vaikka poika roikkui minun vaatteisani viimeisin voimin. Sossun muijat vain kysyivät, kiellättekö vai ette toimeenpiteen. No mitäs siihen muuta voi sanoa että en kiellä, mutta en hyväksykään.
No poika joutui olemaan vuoden verran vastaanottoyksikössä ja kävi koulua sieltä käsin. Ja kävikin oikein hyvin, koska oli pakko käydä.
Mutta palatakseni tähän itse asiaan, niin vaimoni syyttää minua kaikesta siitä, mitä en ole tehnyt tai mitä olen jättänyt tekemättä!!!!!!
Hän on saanut tämän keskenkasvuisen mukaan siihen, että morkkaa minua jatkuvasti hänen kuullen ja haukkuu minua ties miksi, johon poika yhtyy.
Se mitä minä teen päivittäin on , että tiskaan, pesen pyykit, laitan ne kuivumaan, imuroin, pyyhin pölyt, viikkaan vaatteet kaappeihein,ajan autolla kauppaan, kannan ostokset,.
Mitä muuta voisin vielä tehdä????
Ottaen tietenkin huomioon sen, että vaimollani on paha nivelrikko polvissa, selässä ja ehkä myös lonkassa.

Mutta siitä huolimatta, mitä voisin tehdä enemmän??
En saa kurittaa poikaamme, koska jos sen teen, poika ottaa yhteyden poliisiin, tai sossuun. Eli hän kyllä tietää ja osaa ilkeillä, tietäen sen että me emme voi tehdä mitään.
Mutta entäs vaimo??
Mikään kun ei riitä hänelle. Seksiä ei ole, mutta muuten hoidan talon, mitä vielä pitäisi???

ehdotus
mitä tulee lapsiin, tuskin enää on mitään tehtävissä, paitsi uhkailu tuolla lastenkodilla varmaan tehoaa jos laiskottelee koulun suhteen liikaa.
Olisi pitänyt laittaa pojat kotona ja koulussa aiemmin töihin.

Yhteistyössä