Vaimon haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mähönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mähönen

Vieras
Mikä mun vaimoa vaivaa kun se ei nykyään halua IKINÄ seksiä? Ei siis ihan oikeesti koskaan, ennen oli haluja mutta muutamaan vuoteen se on antanut vaan "kun pitää" mä vaistoan sen. Tilanne kärjistyi noin puoli vuotta sitten ja multa paloi hihat ja mä aloin "kaivelemaan" hänen vanhoja jutttuja ja kyselin että miksei se halua ja kyselin sen vanhoista panoista jne... siitä meno muuttui silleen että hän nykyään esittää halukasta ja suostuu vaikka suuseksiin mistä hän ei oo pitänyt ennen, eli mä saan seksiä kaikissa muodoissa ja vaimo on myös märkänä ja esittää pitävänsä seksistä mutta kun ei se oikeesti nauti yhtään (vaisto) olen kyselly että mitä se haluasi tehdä mutta kaikki on muka ok. vituttaa... sama kun panisi pumpattavaa barbaraa.. miten saisin vaimon oikeesti muuttumaan samanlaiseksi kun nuorempana. me ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja 2 lastakin on...??

No jos tiedät ettei vaimosi tykkää suuseksistä, otatko silti tilanteesta ilon irti nyt kun se jostain syystä antaa sitäkin? En suosittele. Ihmisen alitajuinen muisti on pitkä, varsinkin silloin kun vastentahtoisesti tekee jotain mistä ei pidä, varsinkin seksin saralla. Se voi kostautua myöhemmin, kun inho räjähtää päälle.

Muuten en osaa sanoa muuta kuin että kai kehut ja huomioit vaimoasi, ja yrität keskustella muissakin tilanteissa kuin sellasissa joissa meinaa jo hihat palaa.

Jos et tähän päivään mennessä ole oppinut miellyttämään vaimoasi sekä sängyn ulkopuolella että sängyssä, niin unohda koko juttu. Tosimiehet rulaavat!

Mieheni saa minut syttymään helposti siten, että tullessani töistä väsyneenä kotiin huomaan kodin kiiltelevän puhtauttaan. Lapset on haettu hoidosta ja ruoka on valmiina odottamassa. Sen jälkeen mies lähtee lasten kanssa ulkoilemaan ja kehottaa minua menemään tanssitunnille. Treenien jälkeen minua odottaa kotona vaahtokylpy ja siideri. Kun mies on laittanut lapset nukkumaan, hän antaa minulle hieronnan ja siitä jatkammekin sujuvasti molempia osapuolia kiihottavaan seksiin. Mies antaa ensin orgasmin minulle ja laukeaa vasta sen jälkeen itse.

Rakkautta on riittänyt meillä 24 vuotta.

Jos et tähän päivään mennessä ole oppinut miellyttämään vaimoasi sekä sängyn ulkopuolella että sängyssä, niin unohda koko juttu. Tosimiehet rulaavat!

Mieheni saa minut syttymään helposti siten, että tullessani töistä väsyneenä kotiin huomaan kodin kiiltelevän puhtauttaan. Lapset on haettu hoidosta ja ruoka on valmiina odottamassa. Sen jälkeen mies lähtee lasten kanssa ulkoilemaan ja kehottaa minua menemään tanssitunnille. Treenien jälkeen minua odottaa kotona vaahtokylpy ja siideri. Kun mies on laittanut lapset nukkumaan, hän antaa minulle hieronnan ja siitä jatkammekin sujuvasti molempia osapuolia kiihottavaan seksiin. Mies antaa ensin orgasmin minulle ja laukeaa vasta sen jälkeen itse.

:D

Kyllähän se seksi yleensä muuttuu ajan mittaan. Tai sitten vaatisi tosi paljon panostamista parisuhteeseen. En mä tiedä. Noin siinä yleensä käy. Kyllä muakin loppuvaiheessa tod. ärsytti kaikki miehen lähentely-yritykset. Todellakin vaan pahalle päälle sai kaikkinainen koskettelu. Nyttemmin onkin erottu. Ehkä teidän pitäis miettiä, oisko jotain muuta yhteistä mitä voisitte tehdä ja nauttia elämästä yhdessä eikä heti tuo seksi.

Asutteko Porvoossa vai Ankkalinnassa? Muualla tuo nimittäin ei toteudu :laugh:

No jos tiedät ettei vaimosi tykkää suuseksistä, otatko silti tilanteesta ilon irti nyt kun se jostain syystä antaa sitäkin? En suosittele. Ihmisen alitajuinen muisti on pitkä, varsinkin silloin kun vastentahtoisesti tekee jotain mistä ei pidä, varsinkin seksin saralla. Se voi kostautua myöhemmin, kun inho räjähtää päälle.

Muuten en osaa sanoa muuta kuin että kai kehut ja huomioit vaimoasi, ja yrität keskustella muissakin tilanteissa kuin sellasissa joissa meinaa jo hihat palaa.

Peesi tälle.

Unohda seksi nyt ensi alkuun vaikka kuukaudeksi, mutta ole vaimolle ihana, halaa, silitä, hiero hartioita. Muista MALTTI, eli vaikka vaimo alkaisi vaikuttaa halukkaalta/ tuntuu kokevan, että sinun "pitäisi" saada seksiä vastineeksi, älä vie tilannetta niin pitkällle. Aikuinen mies kykenee hillitsemään innostunuttakin mulkkua ja jättämään hetken hurman väliin saadakseen myöhemmin enemmän.

Vasta, kun vaimo huomaa, että arvostat häntä ja viihdyt hänen vierellään sekä annat läheisyyttä ilman vaadetta seksistä, on hyvä edetä. Huomaat kyllä, kun vaimo lämpenee sinulle ihan aidosti.

Kuukausi ei sitten ole synonyymi kolmelle päivälle tai kahdelle viikolle.

Helpompaa, halvempaa ja mukavampaa ostaa seksiä huoralta kuin elää tossukkana.

Peesi tälle.

Unohda seksi nyt ensi alkuun vaikka kuukaudeksi, mutta ole vaimolle ihana, halaa, silitä, hiero hartioita. Muista MALTTI, eli vaikka vaimo alkaisi vaikuttaa halukkaalta/ tuntuu kokevan, että sinun "pitäisi" saada seksiä vastineeksi, älä vie tilannetta niin pitkällle. Aikuinen mies kykenee hillitsemään innostunuttakin mulkkua ja jättämään hetken hurman väliin saadakseen myöhemmin enemmän.

Vasta, kun vaimo huomaa, että arvostat häntä ja viihdyt hänen vierellään sekä annat läheisyyttä ilman vaadetta seksistä, on hyvä edetä. Huomaat kyllä, kun vaimo lämpenee sinulle ihan aidosti.

Kuukausi ei sitten ole synonyymi kolmelle päivälle tai kahdelle viikolle.

Nämä samat ohjeet ja vinkit kannattaa pitää mielessä myös silloin kun mies pihtaa.

Oon vissiin kumma friikki, kun siivousinto ei käänny mulla lainkaan seksuaaliseksi himoksi. Osaan tiskata ja luututa siinä missä mieskin ja aikuiset ihmiset voivatkin sopia näistä ihan keskenään. Kun taas rakastelussa oletan vain, että molemmat osapuolet haluavat näyttää tunteitaan toiselle suhteen osapuolelle fyysisesti.

Pidän miestä lähellä, vaikka hän olisi työmatkalla. Nukun häneltä tuoksuvan paidan kanssa. Puhumme kaikesta yhdessä. Saatamme viettää pitkiäkin aikoja vain pitäen toista sylissä ja tuijottaen toistemme silmiin. Rakastan häntä, siis haluan häntä. Siivoaminen ja kokkaaminen ovat erillisiä asioita.

HEH heh tohon et usko itekkää....

Käyttääkö vaimosi jotian ehkäisypillereitä? Minulta veivät yhdistelmäpillerit pidemällä käytöllä kaikki seksihalut. Se oli aivan kamala, vaivasi minua itseäkin. Kyllä minäkin melkein aina seksiin suostuin, kun mies sitä ehdotti ja vaikka ihanaa oli, niin silti se JOKIN puuttui. Kun lopetin pillerit, niin puolen vuoden päästä rupesivat halutkin palaamaan..... Ja minusta oli todella mukaava, kun sitten ekaan kertaan moneen vuoteen panetti oikein kunnolla!
Me kyllä pystyimme miehen kanssa asiasta keskustelemaan. Pitäisikö teidänkin?

Välittäminen toisesta ja toisen tekemisestä ja jaksamisesta on tärkeää ja huomiointi muutenkin. Mulla ainakin toimii se että kun mies auttaa kotitöissä ja muutenkin lasten kanssa. Se tuo rennomman olon. Ja läheisyys ilman vaadetta seksistä toimii myös. Jos tietää että mies tulee lähelle ainoastaan silloin kun haluaa seksiä niin silloin ei todellakaan tee mieli.

Mitäs sä oot tehny sun vaimos eteen?? Et tietysti mitään ja silti ootat, että ite saat. En käsitä tollasta mankumista ja vitun valitusta, kannattaiskos sun ite miettiä teetkö asioitten ja suhteen eteen jotain mikä piristää teitä molempia?? Muutos parempaan lähtee ekana susta itestäs, toista et voi muuttaa. Se on myös totta, että kun pieniä lapsia on, niin sitä on kumman väsyny kun siihen hoitaa kotityöt, lapset ja nää kädettömät miehet jolle pitää kaikki saatana kantaa nenän eteen. Sit vaan valitetaan miks oot niin väsyny, mikä sulla on, en halua, että oot väsyny, miks oot vihanen jne. Perheen kanssa oleminen on sitä, että ukot kattoo perse homeessa telkkaria, istutaan tietokoneella tai pelataan jotai aivottomia pelejä ja sitten jos ehdottaa, että voitko käydä syöttämässä tai vaihtamassa Niko petterille vaipan, niin sitten alkaa hirvee mulkkaus, naaman vääntely ja huokailu tuhina. Viettäkää aikaa lastenne kanssa, koko perheenä ja ennen kaikkea kasistaan. Arjen keskellä voi antaa toiselle hellyyttä ja huomiota, ei ne lapset siihen kuole vaikka ne näkeeki vanhempien antavan toisilleen huomiota. Kaikki pienet hyvää tarkottavat eleet ja kosketukset tuo teitä lähemmäs toisianne pikku hiljaa. Mut jos suoraan käyt tollai asiaan, niin ei välttämättä kaikkia nappaa semmonen. Lähtekää vähäks aikaa jonnekkin kahen, tehkää jotain hullun hauskaa ja hulvatonta yhessä, vitsailkaa, huumori on kuitenkin todella tärkee myöskin parisuhteessa, nauru lähentää yllättävän paljon. Rentoutukaa yhessä, vaikka aina iltasin. Hierokaa toisianne, kuiskutelkaa jne. Arjen keskellä myös on kiva pitää jotain yhteisiä salaisuuksia joita voitte kuiskia toisillenne ohi mennen niin, että lapset ei kuule niitä. Mutta, mun mielestä kannattais tuosta sun vaimos haluttomuudesta keskustella vaimos kanssa mielummin, että tilanne vähän raukeis, kuin se, että valitat ja uikutat täälä palstalla, joka ei kuitenkaan teijän tilannetta selvennä yhtään. Mutta tietysti eri asia jos taas haluat valittaa ja uikuttaa tosta, etkä halua selvittää asioita. Puhut suoraan sun vaimolle, mutta taitaa teille miehille olla aika vaikeeta toi puhuminen. Ei kukaan ole ajatusten lukija ja ihan sen takia kannattais avata sitä suutansa ja puhua asiat kerralla halki, pätee myös seksiin, niistäkin asioista voi puhua jos joku mättää sillä saralla. Kovasti useimmilla miehillä on tollain, että mä sanon aina kaiken suoraan ja sitten kuitenkaan ei uskalleta/viitsitä selvittää asioita ja puhua niistä. Jokaisen asian teistä joutuu vääntää ja puristaa pihalle, tehkää joskus toisin, niin sillon myöskin itse saatte jotain tilalle.

Yhteistyössä