vaimon epänormaali mustasukkaisuus!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kasimir"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kasimir"

Vieras
Näitä palstoja lukevat paljon naiset/vaimot, joten kysympä nyt teiltä mielipidettä. Olen lähdössä työporukan kanssa viihdereissulle mökkeilemään muutamaksi päiväksi. Ohjelmassa yhdessäoloa, saunomista, syömistä ja juomistakin joo... puolet porukasta on nuoria naisia ja tästäkös avovaimo sai kilarit (ite olen kolmekymppinen)!! Itse en ymmärrä mitä pahaa reissussa työkamujen kanssa on! Saunominen ja ryyppäys mökissä muutamana päivänä naispuolisten kavereiden kanssa on vaimon mielestä epäkunniottavaa häntä kohtaan... Tosin tietää et pari näistä naisista on mua yrittänyt iskee mua. Mut eikö miehellä saa olla mitään omaa elämää!? Kumpi tässä ny on väärässä?

Molemmat ja ei kumpikaan. Sä olet väärä mies vaimollesi ja sama toisinpäin. Kaikki miehet eivät kokisi välttämätöntä tarvista tuollaiseen tai edes viihtyisi tuommoisessa työporukassa, eikä tuo olisi ongelma jokaiselle naiselle.

Mutta viestistäsi paistaa kyllä sitäkin, että naisten huomio hivelee sinua, joten en olisi itsekään vaimonasi kovin innoissani moisesta reissusta.

Saa olla omakin elämä. Mutta en mäkään tykkäisi, jos mies lähtisi viikonlopun ryyppyreissulle mökille seuranaan nuoria naisia joista joku on hänestä kiinnostunutkin.

Olisko sun mielestä sama toisin päin ok?
Ja miten se liittyy tähän, että oot kolmekymppinen? Meinaatko että kikkeli lakkaa toimimasta nuorten naisten lähellä..

Eikä tässä oo epänormaalia mustasukkaisuutta.

Mistä sun vaimosi tietää, että susta ollaan kiinnostuneita? Olet itse kertonut? Missä tilanteessa tällaista onntapahtunut? Oletko pettänyt vaimoasi aiemmin?

Mun mieheni saisi ihan vapaasti mennä työporukalla mökille, oli sitten mukana miehiä tai/ja naisia. Mutta mä luotankin häneen. Ja pitäisin kyllä erikoisena, jos alkaisi kuulua tuollaisia iskemistarinoita..Joten olisko osaa sinussakin? Millainen olet humalassa? Oletko altis naisten imartelulle?

Parisuhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos ei 'uskalleta' päästää toista pois näköpiiristä muiden naisten ja miesten seuraan. Mutta niin, mistä se ongelma sitten johtuu?

Eka kun luin sun tekstiä niin ajattelin että eihän tossa nyt mitään outoa ole, sen kun menis vaan mökille ja pitäis hauskaa. Kun myöhemmin tuli ilmi se, että naisjoukossa on sinusta kiinnostuneita, mieleni muuttui. En nyt tiedä olisiko se välttämättä syy kieltää menemästä, minusta toiselta ei voi kieltää tuollaista. Jos minä olisin menossa työporukalla mökille ja tietäisin että joku mies olisi minusta kiinnostunut, en varmastikkaan sen takia jättäisi menemättä, tiedän kyllä etten ikinä pettäisi. MUTTA ymmärrän naisesi pahan mielen täysin. Vaikka luotan mieheeni ja antaisin mennä juhliin, olisi mieleni varmasti maassa koska tietäisin että siellä joku nainen nyt yrittää miestäni iskeä. Oleko sinä luotettava? Luotatko itseesi? Tiedätkö ettet voisi koskaan pettää naistasi? Jos tiedät olevasi luotettava, tuo se esiin. Jos et itsekkään luota itseesi tässä asiassa, on avovaimosi mustasukkaisuus täysin perusteltua.

Sinusta on sitten ok, jos eukos lähtee reissuun porukan kanssa jossa on osa miehistä ja josta pari niistä ovat kiinnostuneita eukostas!?
Vai onko tälläiset reissut sallittuja vain ja ainoastaan miehille?

Juupa Juu. Ei lähtis minkään mies, tosin sillä on järki päässä ja tajuais itsekin että tuo ei ole sopivaa. Niin mukavaa kun olisikin olla nuorten suosiossa ja heidän kanssaan saunassa. Tosin tästä paistaa läpi, ettei voi olla tosissaan kirjoitettu ???? Ja palstalsisten mukaan mies saa lähteä tuonne ja nussiakin siellä ja silti Se on vaimon vika ????

Itse olen kertonut iskuyrityksistä (oon saanut esim.ehdottelevia viestejä), koska oon tahtonut olla rehellinen vaimolle. Eihän se tarkoita et ite oisin kiinnostunut noista naisista. Vaimolla ei pahemmin tommosia reissuja tuu ku on naisvaltaisella alalla töissä, mut se ei oo mun ongelma!

No ei se edes vaadi niitä naisia sinne mukaan kun voi tulla kuitenkin naisseuraa. Oma mies oli kaveriporukan kanssa (kaikki miehiä) mökkeilemässä kun sinne sitten lyöttäytyikin naapurimökin perheenäiti vähän irrottelemaan, kun oli ensin jättäytynyt oman perheen riennoista päänsärkyyn vedoten. Siellä sitten piti oikein kunnon orgiat äijälauman kera. Oma mies ja pari muuta piti kikkelin housuissa koska ei oikein ole tuollainen horoilu heidän makuunsa, mutta kyllä siellä muut perheelliset miehet kuulemma pisti menemään oikein innolla kimppakivaa. Oli todella oksettavaa kuulla asiasta.

Tää ei muuta sitä, että mun miehellä on oikeus mennä mökille kenen kanssa haluaa (tai no, eksänsä kanssa en laskis) ja mulla on luotto siihen, että hän toimii niinkuin parhaaksi katsoo.

Sä et Kasimir nyt oikein vastaile noihin kysymyksiin mitä sulle on esitetty täällä. Ei me voida antaa sulle mitään ohjetta siitä onko vaimosi väärässä vai ei, jos et kerro kaikkea mitä tähän asiaan liittyy.

Toistan siis kysymykseni: Oleko sinä luotettava? Luotatko itseesi? Tiedätkö ettet voisi koskaan pettää naistasi? Jos tiedät olevasi luotettava, tuo se esiin. Jos et itsekkään luota itseesi tässä asiassa, on avovaimosi mustasukkaisuus täysin perusteltua.

Jos saat nautintoa siitä että nuoret naiset huomio sinua tuolla lailla, niin voisit miettiä mistä se johtuu ja onko se kenties syynä siihen että haluat mennä?!?!

Onko reissu työhön liittyvä (ts. jossakin määrin pakollinen työnantajan järjestämä matka, johon mahdollisesti kuuluu myös työ-/koulutusvelvoitteita) vai työporukan itse organisoima vapaa-ajan matka?

Ensin mainitullehan sinun on mentävä, mikäli työpaikkasi haluat säilyttää ja asiallisesti olla mukana sen toiminnassa. Viimeksi mainittu on eri asia.

Se, mikä tässä on ihan hyvä asia, on tuo avoimuutesi. Jos päätät mennä, ole sitten rehellinen myös sen suhteen, mitä reissussa tapahtui.

Vaimosi on oikeassa. Hänellä on syytä mustasukkaisuuteen, koska nämä naiset ovat koittaneet iskeä sua ja tilaisuudessa on vielä alkoholia mukana lisämausteena koko soppaan. Ilman alkoholiakin ei ole ok. Hän on syystä mustasukkainen. Jos arvostat ja rakastat naistasi, et mene.

Kyllä luotan itteeni että oon uskollinen! Vaimokin sanoo et tavallaan luottaa muhun mutta kokee loukkaavana et ylipäätään meen reissuun... Just tota huomionkalastelu-juttua selittää.. Kai huomio joskus kaikkia ihmisiä hivelee.

No, meillä on parisuhteessa 2 aikuista omista valinnoistaan vastuun ottavaa henkilöä, ja molemmat tekee itse päätöksen siitä, mikä on ok. Ite oon ollut työporukan kanssa parin päivän koulutusreissuilla (majoitus mökissä) ja mies samoin. Jos sun vaimolla on samat oikeudet kuin sulla, homman pitäis olla kunnossa. Ja jos hän ei voi luottaa siihen ettet hölmöile mökillä, niin ongelma on enemmän epäluottamus kuin mökkeily.

[QUOTE="kasimir";30401693]Kyllä luotan itteeni että oon uskollinen! Vaimokin sanoo et tavallaan luottaa muhun mutta kokee loukkaavana et ylipäätään meen reissuun... Just tota huomionkalastelu-juttua selittää.. Kai huomio joskus kaikkia ihmisiä hivelee.[/QUOTE]

Saisiko sun vaimosi sitten mennä mökille muutamaksi yöksi saunomaan yms. ja siellä olis miehiä jotka kiinnostuneita siitä? Jos ei niin miksi ei?

Sun pitäis nyt miettiä ite että miks halua mennä. Onko teidän työporukassa sulle läheisiä miespuolisia kavereita? Onko työporukan kanssa vaan yksinkertasesti niin hauskaa että haluat mennä? vai houkutteleeko kenties tuo naisten huomio sinut lähtemään. Jos sinusta yhtään tuntuu siltä että halua mennä, koska sinua houkuttelee nähdä miten sinuun ihastunut nainen esimerkiksi käyttyäytyy, olet vaarallisilla vesillä. Siinä tapauksessa lähtemisen syyt ovat väärät ja epärehelliset. Jos voit kirkkain silmmin ja puhtaalla omatunnolla sanoa, että lähdet muista syistä eikä nämä naiset kiinnosta sinua millään lailla, niin kyllä minusta pitää voida lähteä.

Ymmärrän hyvin sellaisia naisia jotka eivät halua miehensä menevän. Entinen miesystäväni oli epäluotettava, enkä olisi koskaan halunnut hänen menevän mihinkään tuollaisiin juhliin. No myöhemmin selvisi, että mies oli pettäjä ja nimenomaan siihen pettämiseen johti tuollaiset "viattoman oloiset" naisten huomionhakureissut. Nykyiseen mieheeni luotan täysin ja se ehkä johtuu siitä ettei hän koskaan aseta itseään tuollaisiin tilanteisiin joista voisin olla mustasukkainen. Eikä myöskään erityisesti hakeudu naisporukkaan juhlimaan.... Nämä on hankalia asioita ja olen varma että olet omalla käyttäytymiselläsi ehkä tahtomattasi antanut sellaisen kuvan että nautit naisten huomiosta ja se saattaa kaivertaa vaimoasi...?!?

Eli sulle olis ihan ok että vaimosi lähtisi pariksi päivää mökille saunomaan ja ryyppäämään miesporukan kanssa (mukana pari vaimostasi kiinnostunutta miestä)?

siis korjaus edelliseen.... "olen varma että olet omalla käyttäytymiselläsi......". Piti kkirjoittaa siis jotain muuta ensin mutta ajatus heitteli. En ole varma että olet omalla käyttäytymiselläsi tehnyt mitään, vaan tarkoitus oli herättää ajatus, että onko mahdollista että olisit niin tehnyt.... Sori sekoilu

Mä olin viime kesänä työporukan kanssa mökkireissulla ja siellä ryypättiin ja saunottiin. Minä olen työporukasta ainoa nainen, eli olin yksin viiden miehen kanssa reissussa. Ei mies varsinaisesti riemastunut reissusta, mutta ei kyllä kieltänytkään. Eikä muuten olisi kieltäminen onnistunutkaan. Kyseessä kun oli henkilökunnan bileet ja minä halusin niihin osallistua.

Ja ihan samalla tavalla mieheni saisi mennä vastaavassa tilanteessa. En todellakaan kieltäisi.

Se on kuulkaa sellainen juttu, että kyllä aikuinen ihminen osaa ihan itse päättää pettääkö vaiko olla uskollinen. Vaikka miten estelisi, kieltelisi ja määräilisi toista, niin ei sitä pettämistä pysty estämään. Tietty jos lukitsee toisen sisälle asuntoon pysyvästi ja poistaa kaikki kommunikointivälineet. Silloin ei ehkä pystyisi menemään vieraisiin. Toisaalta voisi vaikka arvostaa kumppaniaan ja luottaa häneen. Vaikka tilaisuuksia tulee, niin ei niihin tartuta jos ja kun haluaa olla kumppaninsa kanssa ja olla hänelle uskollinen.

Mä olin viime kesänä työporukan kanssa mökkireissulla ja siellä ryypättiin ja saunottiin. Minä olen työporukasta ainoa nainen, eli olin yksin viiden miehen kanssa reissussa.

En voi olla utelematta: olisitko mennyt ja juhlinut ihan samalla tavalla kymmeniä kiloja sitten (olet ymmärtääkseni laihtunut aika lailla)? Saunoitko yksin vai miesten kanssa? Jos kanssa niin sama kysymys kuin alkuun, vaikuttako laihtuminen?

Mä oon ihan samaa mieltä Turkilmaksen kanssa!! Ei tollasta voi toiselta kieltää. Lähinnä noi mun höpötykset liittyy siihen että kasimir vois ymmärtää mistä avovaimon mustasukkaisuus johtuu ja ite kans vähä miettii et onko siihen mustasukkasuuteen aihetta.

En voi olla utelematta: olisitko mennyt ja juhlinut ihan samalla tavalla kymmeniä kiloja sitten (olet ymmärtääkseni laihtunut aika lailla)? Saunoitko yksin vai miesten kanssa? Jos kanssa niin sama kysymys kuin alkuun, vaikuttako laihtuminen?

Ei mulla kilot vaikuttanut asiaan mitenkään :). Eli olisin mennyt isompanakin ihan yhtä lailla. Aloitin työt vuosi sitten ja samalla porukalla vietettiin seuraavana kuukautena firman pikkujouluja. Olin mä siihen mennessä vähän laihtunut, mutta olisin samalla tavalla mennyt silloinkin, vaikka kiloja ei olisi lähtenyt yhtään.

Saunoin yksin ja uin uimapuku päällä. Ja samalla tavalla olisin tehnyt riippumatta kilomäärästä.

Mulla on ehkä vähän erilainen tilanne sikäli, että olen aina saanut huomiota, koostani riippumatta. Ei ole siis kovinkaan suurta eroa mihinkään, vaikka olenkin nyt keveämpi. Edelleen olen ylipainoinenkin. Nykyään vaan vähemmän kuin ennen :).

Hei ja lisäys vielä: nyt kun muistelin, niin miehellä oli jossain vaiheessa myös firman saunailta, jossa olivat saunoneet sekaporukalla. Tämä asia hetkautti mua niin vähän, että en tosiaan edes muistanut koko juttua.

Vaimosikin yrittää selkeästi olla rehellinen sinulle ja kertoa tuntemuksistaan.

Epänormaalia mustasukkaisuutta tuo ei ole. Onpahan vaan yritys pitää tuota teidän parisuhdetta jotenkin kasassa.

Jos minä olisin vaimosi, sanoisin että mene vaan jos katsot asian niin tärkeäksi, muistathan että you owe me one, eli itsellä sitten samanlaiset vapaudet ilman nillittämisiä. Eihän noita sekaporukoita nyt tarvitse töistä kerätä; löytyy niitä harrastuspohjaltakin vaikka minkä moista saunajoukkiota. Sanoisin myös että seuraukset saat kantaa itse; jos minä vaimosi loukkaannun tästä niin kestät sen sitten kuin mies. Ja jos alan sinua halveksia, ja jos rakkautemme ja joukkuepelimme tästä heikkenee niin kestät varmaan senkin.

[QUOTE="kasimir";30401693]Kyllä luotan itteeni että oon uskollinen! Vaimokin sanoo et tavallaan luottaa muhun mutta kokee loukkaavana et ylipäätään meen reissuun... Just tota huomionkalastelu-juttua selittää.. Kai huomio joskus kaikkia ihmisiä hivelee.[/QUOTE]

Mulla menee kyllä nyt raja siinä, etten ymmärrä miksi sinä parisuhteessa oleva ihminen, olet töissä antanut ymmärtää että on ihan ok lähettää sinulle tuollaisia viestejä.
En "päästäis". Jos menisit, en usko että suhteemme jatkuisi hirveen pitkään, en luottaisi sinuun, en luota nytkään.
Työpaikat järjestää erilaisia juhlia, toiset on sopivia perheellisille, toiset sinkuille.

Yhteistyössä