Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksi
Vaimolle vierasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Oseon, post: 33675269"]</p><p>Morjesta, olemme keski-ikäinen pariskunta, asumme omissa talouksissamme, se soveltuu meille molemmille, käymme ahkerasti tansseissa näin kesäisin lavoilla, käymme yhdessä ja yksin kun käymme yhdessä, tanssimme alkuillasta niin sanotusti parina, mutta sitten molempien toiveista, naiseni haluaa mennä haettavaksi, ja olemme sopineet jos jompikumpi ei pääse tanssimaan silloin yhteisymmärryksessä jelpimme toisiamme, eli jos naistani ei haettaisi minä haen että alkuun pääsee, ja vastaavasti naisten haulla naiseni hakee minua jos minua ei haeta.</p><p></p><p>Molemmat nautimme tilanteesta kun vieras mies pyörittelee naistani ja minä voin pyöritellä vierasta naista, hitailla kappaleilla kuten Tangoilla, sydän alkaa lyömään nopeammin kun tiedämme molemmat että mies vie jalkansa naiseni jalkojen väliin, ja minä vien samoin jalkani naiseni jalkojen väliin, ja siinä yhdessä keinummee musikin mukaisesti, naiseni on tunnustanut että häntä on alkanut kiihoittamaan kun joskus tuntee kuulemma vieraan kalun sisä reidellään, poski poskea vasten siinä mennään ja lopuksi vieran mies antaa naiselleni kaulalle kevyen suudelman, se minua on alkanut kiihoittamaan kun näen että vieras mies paijailee naistani.</p><p></p><p>Tanssien jälkeen kotona kun rakastelemme naiseni on ihan märkä pillustaan ja silloin haluan antaa ihanan hellää suuseksiä tässä vaihessa naiseni laukeaa ensimmäisen kerran.</p><p></p><p>Olemme jutelleet ystävä parin hankinnasta, ihan vain tanssikaveriksi, niin että voisimme vaihtaa tanssikavereita, naiseni sitä miestä ja minä hänen naista, voisiko tämä systeemi toimia vai voisiko se mennä jopa seksin puolelle parinvaihdoksi ?</p><p></p><p>Onko kenelläkään kokemusta tämän tyylisestä järjestelmästä.</p><p></p><p>Kun naiseni käy yksin tanssimassa hän kertoo jokaisen käynnin minulle ja kun tanssit päättyy kertoo koska on kotona, ja vastaavasti minä teen samoin.</p><p></p><p>Olen mielessäni kuvitellut että kun naiseni mene tanssimaan häntä haetaan ja mies alkaakin hissukseen vikittelemään naistani, ja voisi onnistua päästä jopa suukottelemaan, ja parhaimmassa tapauksessa rakastelemaan naiseni kanssa minulla silloin kulli seisoo kovana.</p><p></p><p></p><p>Kun kerron naiselleni että menen nyt sinne ja kerron millainen ilta oli yleensä hän myös sormetaa ja kertonut että laukeaa usein.</p><p></p><p>voisiko tämä olla singnaali yhdessä molempian vieraissa käynti, eli olisimme sen tuttava parin kanssa vaikka mökillä ja siellä vaihdettaisi pareja ja rakasteltaisi avoimesti että molemmat näkee toisensa kun vieras kulli työntyy hitaasti naiseni huulten väliin ja samoin hän näkisi kun kullini työntyisi vieraan pillun huulille ja siitä sisään.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Oseon, post: 33675269"] Morjesta, olemme keski-ikäinen pariskunta, asumme omissa talouksissamme, se soveltuu meille molemmille, käymme ahkerasti tansseissa näin kesäisin lavoilla, käymme yhdessä ja yksin kun käymme yhdessä, tanssimme alkuillasta niin sanotusti parina, mutta sitten molempien toiveista, naiseni haluaa mennä haettavaksi, ja olemme sopineet jos jompikumpi ei pääse tanssimaan silloin yhteisymmärryksessä jelpimme toisiamme, eli jos naistani ei haettaisi minä haen että alkuun pääsee, ja vastaavasti naisten haulla naiseni hakee minua jos minua ei haeta. Molemmat nautimme tilanteesta kun vieras mies pyörittelee naistani ja minä voin pyöritellä vierasta naista, hitailla kappaleilla kuten Tangoilla, sydän alkaa lyömään nopeammin kun tiedämme molemmat että mies vie jalkansa naiseni jalkojen väliin, ja minä vien samoin jalkani naiseni jalkojen väliin, ja siinä yhdessä keinummee musikin mukaisesti, naiseni on tunnustanut että häntä on alkanut kiihoittamaan kun joskus tuntee kuulemma vieraan kalun sisä reidellään, poski poskea vasten siinä mennään ja lopuksi vieran mies antaa naiselleni kaulalle kevyen suudelman, se minua on alkanut kiihoittamaan kun näen että vieras mies paijailee naistani. Tanssien jälkeen kotona kun rakastelemme naiseni on ihan märkä pillustaan ja silloin haluan antaa ihanan hellää suuseksiä tässä vaihessa naiseni laukeaa ensimmäisen kerran. Olemme jutelleet ystävä parin hankinnasta, ihan vain tanssikaveriksi, niin että voisimme vaihtaa tanssikavereita, naiseni sitä miestä ja minä hänen naista, voisiko tämä systeemi toimia vai voisiko se mennä jopa seksin puolelle parinvaihdoksi ? Onko kenelläkään kokemusta tämän tyylisestä järjestelmästä. Kun naiseni käy yksin tanssimassa hän kertoo jokaisen käynnin minulle ja kun tanssit päättyy kertoo koska on kotona, ja vastaavasti minä teen samoin. Olen mielessäni kuvitellut että kun naiseni mene tanssimaan häntä haetaan ja mies alkaakin hissukseen vikittelemään naistani, ja voisi onnistua päästä jopa suukottelemaan, ja parhaimmassa tapauksessa rakastelemaan naiseni kanssa minulla silloin kulli seisoo kovana. Kun kerron naiselleni että menen nyt sinne ja kerron millainen ilta oli yleensä hän myös sormetaa ja kertonut että laukeaa usein. voisiko tämä olla singnaali yhdessä molempian vieraissa käynti, eli olisimme sen tuttava parin kanssa vaikka mökillä ja siellä vaihdettaisi pareja ja rakasteltaisi avoimesti että molemmat näkee toisensa kun vieras kulli työntyy hitaasti naiseni huulten väliin ja samoin hän näkisi kun kullini työntyisi vieraan pillun huulille ja siitä sisään. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Värianalyysikysymys
50 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Mitä kuluja on mahdollista vähentää pääomatuloista?
Tänään 17:56
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Eilen tästä ei saanut vielä puhua palstalla. Miten nyt kun se on lehdessä?
Tänään 17:25
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mitä tubettaja voi vähentää verotuksessa?
Tänään 17:22
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Talvi yllätti juntit...
Tänään 17:16
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Kilttimiehen kälyn poikkis on vihainen kun käly on täällä viikonlopun yli
Tänään 16:36
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Osallistu Vauhtivauva-tutkimukseen!
Tänään 13:59
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Petteri Orpon hallitus nauttii eduskunnan luottamusta
Tänään 13:51
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 11K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 833
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 800
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 586
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 561
Aihe vapaa
6.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 497
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 491
Aihe vapaa
8.
Mikko Koivu: Aika puhua
Started by vierailija
Eilen 16:44
Luettu: 414
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki