Onpa erittäin harvinainen tapaus, sinun vaimosi, jos olet ollut hänen ainoa miehensä seksin saralla.
Jos vaimosi on ollut vielä neitsyt naimisiin mennessään, niin sehän on vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto konsonaan. Ainakin vaimosi tuntuu tykkäävän seksistä, koska hän haluaisi saada lisää kokemuksia. Olet itse erittäin harvinaislaatuinen mies, jos olet valmis hyväksymään vaimosi mahdolliset seksikokeilut jonkun vieraan miehen kanssa. Yleensähän suomalaiset miehet ovat niin mustasukkaisia, että jotkut pahoinpitelisivät vaimonsa henkihieveriin vieriassa käymisestä. Tosin joku vääräleuka on sanonut, että on parempi käydä vieraissa kuin tutuissa.
Iltasanomissa oli eilen juttu taas pihtaavista suomalaisista naisista. Minä en jaksa ymmärtää oikein naisia, jotka ovat vakituisessa parisuhteessa, mutta eivät halua harrastaa seksiä juuri koskaan oman miehensä kanssa. Kyllä seksiä voi harrastaa ihan hyvin väsyneenä ja stessantuneenakin.
Sillä rakastelu rentouttaa ja rakastellessa erittyy jotain mielihyvä hormoneja, jotka jättävät pidemmäksi aikaa mielihyvän tunteen.
Jos minulla olisi hyvä ja ihana mies, jonka tietäisin pitävän ja rakastavan minua, niin antaisin kyllä aina. Onhan rakastelukin rakkauden osoitus omaa rakastettuaan kohtaan. Sitäpaitsi fyysinen läheisyys lähentää myös henkisesti ja seksielämä lujittaa suhdetta.
Kuulin kerran jutun eräästä bussinkuljettajasta, joka kiirehti aina lounastunnilla oman vaimonsa luokse rakastelemaan häntä. Jos minulla olisi sellainen mies , joka tulsi aina lounastauolla lemmiskelemään kanssani, niin olisi kyllä hyvin imarreltu nainen !